Vw polo 2012 Willemjanpolo :: 2012 Volkswagen Polo

Kogel is eindelijk door de kerk !
Velgen zijn besteld, zijn Barracuda karizzima geworden 17 inch.
alleen nog banden uitzoeken, ben op het moment aan het uitzoeken wat het kost om hem te verlagen bij de dealer & om DRL te installeren ivm het normale dimlicht.

Even een paar voorbeelden hoe het zou moeten worden.
p1020024521592996975826.jpg
By willemjanpolo at 2012-07-18[/IMG]
p1020023712499337931424.jpg
By willemjanpolo at 2012-07-18[/IMG]
p1020021620803475493614.jpg
By willemjanpolo at 2012-07-18[/IMG]
 
idd zeer nette velgen!
en ik denk dat je bij de dealer aardig duur uit bent met drl laten installeren ;)
denk dat je beter even hulp kunt vragen hier op 't forum over het installeren ;)
 
VW  6R  1.2TDI 
idd zeer nette velgen!
en ik denk dat je bij de dealer aardig duur uit bent met drl laten installeren ;)
denk dat je beter even hulp kunt vragen hier op 't forum over het installeren ;)

Danku,
DRL is een optie die ik graag wil, maar is een beetje info opvragen wat het kost etc.
ik heb al een offerte van vagtechniek in neunen, die vragen voor alles 365 euro.
maar voorlopig kan ik alleen maar offertes opvragen ivm de auto niet in bereik is & ik op zee ben.
 
Update update,

*even wat recente foto's

poosje niet actief geweest ivm eind 2012 huis gekocht en alle centen toch wel richting het huis gingen / gaan.
Alle dingen die nog gedaan zijn staan er nog niet op, nog geen foto's van genomen.

even een vraag ter zijde heeft iemand een idee hoe ik waterkeringen uit de bestuurders stoel kan krijgen ?
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!