VW New Beetle 2012

PRIdEVisions zei:
ik heb hem in het echt gezien in de Herbie uitvoering ! Prachtig gewoon !! Big Grin

Ook ik heb 'm in het echt gezien in de Herbie, maar ik was er juist niet van onder de indruk. Maar goed, smaken verschillen. En dat is maar goed ook, anders was het leven maar saai :mrgreen:

Positieve opmerking: de nieuwe New Beetle is er wel stukken op vooruit gegaan tov de 1e New Beetle. Daar eens een keer in meegereden toen 'ie net uit was, maar vond het helemaal niets. Een heel rare gewaarwording, net alsof je midden in de auto zit met dat heel lange dashboard. Dat heeft VW wel flink verbeterd nu!
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Ben bang dat dit net als het vorige model geen verkooptopper gaat worden, althans niet zoals de mini en fiat 500.
Ze hadden beter een echte retro beetle kunnen maken op basis van de polo of up, dat had echt een concurrent kunnen worden van de fiat 500.
 
De nieuwe beetle is een stuk volwassener geworden. Had m aan de Wörthersee in 2011 al gezien.
Ik vind de afwerking en het gebruik van de materialen van het interieur onder de VW-standaard. De polo is beter afgewerkt. Aangezien de prijs van de Beetle hoger is had ik hier meer van verwacht.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!