VW dataplug - VW Connect

Hoi,
Ik zit te googlen naar de VW connect om hem te bestellen.
Nu lees ik dat de app niet gedownload kan worden in NL.
Zijn er mensen met zn vw dataplug voor in de obd poort?
Ik hoor het graag!
 
Volkswagen  Polo  1.2 TSI 105PK 
Dit zou moeten werken als je polo van na 2010 is. Verder gebruikt de dataplug bluetooth om met je telefoon te verbinden. Dit in tegenstelling tot de nieuwere VWs, die de ingebouwde data verbinding van de auto gebruiken om data naar je telefoon te sturen.

Wanneer je dus buiten bluetooth bereik bent van je auto zal de app (denk ik) dus niet de meest recente informatie laten zien. Tenzij dit natuurlijk gesynchroniseerd wordt aan het eind van je vorige rit. Maar zoveel weet ik niet van de werking van de dataplug af.
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 95pk 5mt 
Dit zou moeten werken als je polo van na 2010 is. Verder gebruikt de dataplug bluetooth om met je telefoon te verbinden. Dit in tegenstelling tot de nieuwere VWs, die de ingebouwde data verbinding van de auto gebruiken om data naar je telefoon te sturen.

Wanneer je dus buiten bluetooth bereik bent van je auto zal de app (denk ik) dus niet de meest recente informatie laten zien. Tenzij dit natuurlijk gesynchroniseerd wordt aan het eind van je vorige rit. Maar zoveel weet ik niet van de werking van de dataplug af.
Ik zie in de playstore alleen de "nieuwe" app van VW. We connect ipv wv connect. Alleen voor de nieuwe modellen. Heb je enig idee wat aan te raden is voor de obd poort voor info op mn tel?
 
Volkswagen  Polo  1.2 TSI 105PK 
ik heb deze destijds via de Duitse App Store van Apple “aangekocht”. De obd stekker heb ik via Ebay gehaald. De functionaliteit is beperkt maar wel geinig voor erbij.
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 95pk 
  • Leuk
Waarderingen: Collin01
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!