Dag Allen,
Sinds 2 dagen merk ik een vreemde trilling dezelfde trilling als je bijvoorbeeld in zijn 2 wilt optrekken.
- Zodra ik gas geef bij lage toeren (1200,2000) trilt de auto enorm.
- Dit gebeurd in zijn 3e, 4e, 5e en 2 en 1 helemaal niet.
- Ik kan ongeveer uitleggen wat voor trilling het is en hoe het voelt: zodra de auto begint te trillen voel ik duidelijk dat het van de voorkant komt en daarna heb ik het idee dat de hele auto trilt omdat alles begint te trillen in de auto. Op dat moment komt de auto niet vooruit en trilt het verder tot de toeren hoger worden en dan verdwijnt de trillingen langzaam en komt de auto weer vooruit. De auto maakt voor de rest geen gekke geluiden.
In de onderstaande links wordt precies mijn probleem beschreven weet iemand hier meer van?
www.mypolo.nl
Sinds 2 dagen merk ik een vreemde trilling dezelfde trilling als je bijvoorbeeld in zijn 2 wilt optrekken.
- Zodra ik gas geef bij lage toeren (1200,2000) trilt de auto enorm.
- Dit gebeurd in zijn 3e, 4e, 5e en 2 en 1 helemaal niet.
- Ik kan ongeveer uitleggen wat voor trilling het is en hoe het voelt: zodra de auto begint te trillen voel ik duidelijk dat het van de voorkant komt en daarna heb ik het idee dat de hele auto trilt omdat alles begint te trillen in de auto. Op dat moment komt de auto niet vooruit en trilt het verder tot de toeren hoger worden en dan verdwijnt de trillingen langzaam en komt de auto weer vooruit. De auto maakt voor de rest geen gekke geluiden.
In de onderstaande links wordt precies mijn probleem beschreven weet iemand hier meer van?
Trillen/dreunen in versnelling 3, 4 en 5 tussen stationair en 2000rpm.
Al gekeken of je banden vastzitten? Bij mij waren de hele bouten losgegaan bij mijn vorige polo. Het was een kwestie van vastdraaien en kon weer verder, geen problemen meer gehad. Jazeker, ook al andere complete velgen met banden gemonteerd. Maar het dreunen blijft.
Motor & aandrijving: Trillen bij gas geven, 2.0 TDI
Goedemiddag allemaal, Ik ben ruim 3 jaar eigenaar van een mooie Audi A3 S-line en heb sinds 3 maanden last van het volgende probleem: - Zodra ik gas geef bij lage toeren (1500,2000, 2500) trilt de auto
www.audiforum.nl
Laatst bewerkt:
Volkswagen
Polo 6C