Vreemde geluiden ?

Hey allemaal. ik weet niet of jullie het opgevallen is maar soms hoor de je auto echt vreemde geluiden maken.. ik denk dat dit de airco is ofzo ?
als ik de auto op contact aanzet om te starten bv, hoor je de radio inspringen, maar als je goed hoort hoor je nog wat raars.. ik kan het niet goed uitleggen hoe het geluid juist is maar net of er lucht door een leiding met water word geblazen ofz...

lol
 
Ik hoor steeds vaker na het starten (1.2tsi) een licht jankend geluid achter de middenconsole als ik het gaspedaal licht gebruikt in 1e & 2e versnelling. Dit duurt vaak maar kort (1 minuut of zo) tot auto beetje warm begint te worden. (Btw: merk geen verschil bij starten met airco aan of juist uit).

Bedoelen jullie dit? Zo niet, heeft iemand anders hier ook last van (gehad)? Hoor het graag, want vind het irritant.
 
Martin6Rwh zei:
Ik hoor steeds vaker na het starten (1.2tsi) een licht jankend geluid achter de middenconsole als ik het gaspedaal licht gebruikt in 1e & 2e versnelling. Dit duurt vaak maar kort (1 minuut of zo) tot auto beetje warm begint te worden. (Btw: merk geen verschil bij starten met airco aan of juist uit).

Bedoelen jullie dit? Zo niet, heeft iemand anders hier ook last van (gehad)? Hoor het graag, want vind het irritant.

ik denk dat jij de resonantieplaat bedoeld of hoe het ook genoemd werd, zoek eens op, zijn nog mensen wat dit aan de hand hadden hier op het forum dacht ik, is wat achter je handschoenkastje dacht ik wat lawaai maakte ermee.

Maar om terug te komen op dat lawaai, denk niet dat het de benzinepomp is die het op druk zet, dit geluid herken ik er ook bij ;)
 
Vandaag stapte ik in me auto, en ondekte ook een paar dingen die ik nog niet eerder had gehoord...
1. Als de auto stagioner loopt, dan heb ik een hele lage brommende toon door de auto, zo laag dat je hem hoort en voelt. Als ik gas geef, hoor ik hem niet. Gas los, dan komt ie weer...
2. Als ik optrek, hoor ik een fluitende toon. Brandstofpomp? Het komt van achter...
3. Als ik mijn stuur volledig omdraai en dan cirkel maak (zowel bij links als bij rechts), hoor ik gekraak uit de wielkassen. Me band raakt trouwens niet de kas...
 
Lolz je auto is niet meer nieuw hé ik hoor ook gekraak en rare geluidjes maar ik rijdt nog steeds.. Sta ik stil bel ik gewoon vw mobiliteit.. Als ik me stuur helemaal naar links en of naar rechts draai hoor ik ook een rrrrrrr geluidje denk dat het gewoon komt doordat er 17 inches onder liggen en hij verlaagd is dit kan ik pas uitsluiten wanneer ik die 15 inches weer onder gooi.. Als je eel problemen heb gooi je standaard wielen eronder en ga naar dealer
 
mitchi3 zei:
Vandaag stapte ik in me auto, en ondekte ook een paar dingen die ik nog niet eerder had gehoord...
1. Als de auto stagioner loopt, dan heb ik een hele lage brommende toon door de auto, zo laag dat je hem hoort en voelt. Als ik gas geef, hoor ik hem niet. Gas los, dan komt ie weer...
2. Als ik optrek, hoor ik een fluitende toon. Brandstofpomp? Het komt van achter...
3. Als ik mijn stuur volledig omdraai en dan cirkel maak (zowel bij links als bij rechts), hoor ik gekraak uit de wielkassen. Me band raakt trouwens niet de kas...

Dit had ik ook, verschrok me de tering toen ik dit eerste keer hoorde :eek: :eek:

maar het gekraak heb ik niet altijd.. dat is het vreemde ervan.. ik dacht echt dat me cardan al naar de botten was :eek:
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!