Vragen kost niets........hahahahahahahaha

Hier een vervolg van mijn achteruit rijverlichting:
Net terug van VW Ommoord (de Koning), binnen geweest met mijn logboek en zekering`s kaart, gevraagd aan die meneer achter de balie kan je mij vertellen welk zekering hoort bij het achteruit verlichting, kijkt hij en zegt nee meneer staat er niet op.

En nu? ja, laten meten anders sensor op v-bak kapot, oke!!

Wil je aub vragen om een monteur om het ff snel te meten zodat ik weet welk zekering het is, want het is niet mijn schuld dat VW verzuimd om alle Polo eigenaren te vertellen welk zekering voor je achteruit is.

Nee meneer kan niet, hoezo? Ja, ons uur tarief is €85, ik €85 voor een zekering van €0,10????
Is dit normaal? ja meneer, waar is het ouwewets service van VW? ja sorry meneer voor mijn tijd............pfffffffffffffffffffffffffffffffffffff

Denk niet dat ik in januari met mijn Polo naar de Koning gaat voor mijn APK + beurt(en) iemand hier goeie garage tips?

groetjes Steve
 
Nou dat heb ik dus gehad met me ABS... gaf een waarschuwingslampje...
uitlaten lezen 35 euro bij de VW dealer zekering 2.50euro kosten monteur 15 minuten werk tot 45 euro kwijt ongeveer.
Tis dat ik de auto pas een week had en half in paniek schoot toen dat lampje ging branden. Maar 45 euro om even een zekering te vervangen....
Gelukkig kan ik me auto nu zelf uitlezen en ga ik ook nooit meer naar de VW dealer.
 
Dobierush zei:
Nou dat heb ik dus gehad met me ABS... gaf een waarschuwingslampje...
uitlaten lezen 35 euro bij de VW dealer zekering 2.50euro kosten monteur 15 minuten werk tot 45 euro kwijt ongeveer.
Tis dat ik de auto pas een week had en half in paniek schoot toen dat lampje ging branden. Maar 45 euro om even een zekering te vervangen....
Gelukkig kan ik me auto nu zelf uitlezen en ga ik ook nooit meer naar de VW dealer.


Bij mij lazen ze het niet eens uit, volgens hun was het de ABS pomp en zou dit 1100,- gaan kosten, achteraf bleek na een tip van John dat het een zekering was onder de motorkap, deze kreeg ik toen GRATIS van de vw dealer.............
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!