Vraagje RNS315 en Canbus..

Hallo, ik had de vraag in mn garage gesteld, maar dat kan natuurlijk beter hier. Even geknipt en geplakt dus :)



Dan moet je led kentekenverlichting kopen met canbus ;) Zonder canbus geeft een storing in het systeem.

Oke dus toch...en zo'n setje kan dus rond de 50 euro kosten meen ik...Is er nog een site waar leden het vaak aangeschaft hebben ?

----------------

Dan gelijk maar ff een vraag over de rns315 tussendoor..

Deze blijkt achteraf ingebouwd te zijn, alleen werkt de navigatie niet zoals het hoort. Alles kan je invoeren etc...maar waar ik ook ben hij laat de map zien waar hij wellicht voor het laatst uitgebouwd is en dus ook als ik rijd doet ie alsof ik daar ben terwijl dat niet zo is. Enig idee of dit makkelijk op te lossen is, want de dealer zegt alleen maar steeds dan moet je hem laten opsturen en dat kan aardig op gaan lopen..
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Oke dus toch...en zo'n setje kan dus rond de 50 euro kosten meen ik...Is er nog een site waar leden het vaak aangeschaft hebben ?

----------------

maar waar ik ook ben hij laat de map zien waar hij wellicht voor het laatst uitgebouwd is en dus ook als ik rijd doet ie alsof ik daar ben terwijl dat niet zo is.
Deze heb ik, geen foutmelding:
License plate LED 1K8943021C x2

Jouw RNS510 krijgt geen goed GPS signaal. Zit de GPS-antenne wel goed aangesloten ?
 
Aha...dus een keer het systeem in lampcontrole kan dan uit...en kan er gewoon led in van een paar euro Stick Out Tongue

Weer wat geleerd over dat canbus syst. :) super bedankt..

Btw about de rns da moet 315 zijn hihi geen 5 serie haha. Volgens gewoonjan moet ie ingeleerd worden. Dus moet dat nog ff uitzoeken dan.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!