VRaag telefoonvoorbereiding en aux

Ik heb sinds kort een polo 1.2 bleumotion nu zit hier een telefoonvoorbereiding in een zwart kastje aan het dashboard kan iemand mij vertellen of ik dan alleen een adapter touchscreen nodig hebt om met je telefoon handsfree te bellen.of heeft dit ook met je radio te maken of zijn dit 2 verschillende zaken?? en ik zou ook een aux kabel aan willen sluiten er zit een rcd 210 in ik heb al wat rondgekeken op internet en hierbij zie ik dat hier geen direct aan sluiting aan zit. is er iemand die dit al heeft aan gesloten zoja wat heb ik nodig en werkt het goed??
 
Nou, allereerst welkom hier! :)

Van welk bouwjaar is je Polo?
Is dat zwarte kastje die met 2 knoppen erop?
Heb je al geprobeerd of je telefoon met bluetooth iets vind in je Polo?
;)

Wat betreft de aux van de RCD 210 zou ik je zo niet kunnen helpen, maar je zou eventueel kunnen kijken of er een 3,5 mm aansluiting zit aan de voorkant van de 210. Daar kun je dan namelijk een male-male kabel in doen en dan de kabel in je mediaspeler en dan heb je dus ook het geluid via de radio, alleen de bediening moet dan wel via de mediaspeler zelf verlopen.
 
VW  6R  1.2TDI 
Polo is van 2011 zit een zwart kastje maar hier zit niets op ik kan deze wel uitschuiven maar verder niets geen knoppen ik dacht dat er een touch screen op moest zie er veel op marktplaats staan maar zit hier verschil in of hoort iets bij de radio of is dit apart?
ik zal voor die kabel eens op onderzoek gaan
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!