Vraag over Denver velgen van Polo GTI

Zou zover ik weet gewoon moeten passen. Slotbouten heb je niks aan. Als een dief echt je velgen wil hebben heeft hij ook wel een sleutel voor jou slotbouten. Maar met denver velgen hoef je daar niet bang voor te zijn. Die worden echt niet gejat.
 
Ik denk omdat ze niet zo graag die velgen op een andere auto zetten ? Het zijn toch een beetje VW GTI velgen. Dus als jij een GTI koopt zitten ze er al bij toch Big Grin
 
Baat het niet dan schaadt het niet.
Als de dief moet kiezen dan kiest hij eerder voor velgen zonder slotbouten dan een setje met, lijkt mij.
Maar 100% zekerheid geeft het niet. Ik heb ook een setje Denvers gehaald bij deze verkoper. De Polo moet nog geleverd worden maar ik zet er voor de zekerheid een setje sloten op.
 
Was het toevallig een diesel ? Vraag me af wat de reden is om niet direct een GTI te kopen, eventueel via gespreide betaling.

Ik snap het niet waarom mensen shit moeten faken. Je koopt toch ook geen schoenen bij de wibra en plak er een nike logo op :s

Andere velgen op je auto zetten begrijp ik wel, maar GTI logo op je auto plakken terwijl je een standaard versie hebt snap ik niet.
 
Waarom worden die niet gejat dan? Stick Out Tongue

Niet omdat ze niet mooi zijn hoor, maar ze zijn geen cent waard. Als er iemand rond loopt die graag een setje velgen wil stelen dan pakken ze wel een set van een paar 1000 euro. Ik zie het iig niet snel gebeuren dat ze de moeite gaan doen om een std setje Denver velgen eronder vandaan te trekken! :)
 
Hoorde dat deze velgen zo'n € 700 per stuk kosten. Maar het kunnen ook andere GTI (optie) velgen zijn.

Originelen zijn inderdaad ook erg duur ;)
Net zoals originele boa's en andere vw velgen

Maar wat vissa bedoelt is denk ik dat de denver de standaard velgen zijn van de GTI net zoals de groenland op de BM en mensen dus eerder roti's oid onder een auto vandaan halen dan 'standaard' velgen ;)

En wat betreft slotbouten, ik heb hier ook naar gevraagd bij de aanschaf van mn boa looks en toen werd er gezegd dat de velgen altijd te jatten zijn als iemand ze echt wilt jatten.
Verder kunnen ze ook sneller stuk gaan van wat ik begreep en zit je dus met een dolgedraaide bout in je wiel en komen daar weer reparatie kosten overheen ;)
 
VW  6R  1.2TDI 
@Jan, dus jij zet ook je auto niet op slot? ;) Kwaliteitsbouten gaan niet eerder kapot dan normale hoor, het blijft een bout alleen met ander koppie
 
@Jan, dus jij zet ook je auto niet op slot? ;) Kwaliteitsbouten gaan niet eerder kapot dan normale hoor, het blijft een bout alleen met ander koppie

Staat ook bij van wat ik begreepStick Out Tongue
Ik zeg niet dat t zo is;)
Maargoed, ik snap het punt wel van slotbouten hebben geen effect tegen dieven die op bepaalde velgen uit zijn ;)

Edit
Maar nu je t zegt, ben wel eens bergeten mn auto hier in de poelestraat op slot te doen, was nie zo slim va meStick Out Tongue
Gezien t feit dat ik in de terrassen straat van groningen woon Stick Out Tongue
 
VW  6R  1.2TDI 
Ik heb slotbouten, redelijk dure ook nog, maar dat was ik even vergeten toen ik wieltjes aan het verwisselen was. Draaide de boel zo los, zonder enige problemen. Was niet echt onder indruk van de vreemd gevormde bouten, eigenlijk.

Toch maar eens kijken naar een setje "echte" slotbouten.
 
Heb inmiddels gister de velgen gekocht. Het zijn originele VW velgen. Heb ze ook voorzien van McGard slotbouten.
Hierbij een foto, ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Wat betreft een GTI logo erop plakken doe ik inderdaad niet nee haha.

toen ik de auto kocht, wilde ik 3 dingen.
- Ramen getint
- Denver velgen
- Xenon verlichting.

dat laatste moet nog komen ...

Gegroet
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    18.9 KB · Weergaven: 42
Nog even terugkomend op slotbouten. Je kunt van die goedkope bouten erin pleuren maar dat heeft weinig effect. Als je echt een set kwaliteit slotbouten aanschaft dan betaal je ervoor maar ik weet heeel zeker dat iemand zonder de sleutel mijn velgen er niet in 1 stuk vanaf krijgt ;)
 
@niickx
Maak anders even een garage topic aan voor je auto, dit is een algemeen forum voor vragen etc. Wat betreft de slotbouten van McGuard, heb er niet al een hoge verwachting van. Bij mij brak de kop van bout zelf. Gelukkig was dit op mijn stalen velgen en kon je er goed bij, was dit gebeurd bij lichtmetaal waar ze verzonken zitten ben je verder van huis.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!