Vraag mbt Android Auto/Multimedia systeem

Rolandos

Nieuw lid
Hi!

Recentelijk in bezit gekomen van mijn 1e auto, Polo 1.2 90pk tsi uit 2012. Orgineel zat er een scherm in maar hier kon ik vrij weinig mee. Heb deze vervangen door een Pioneer Autoradio SPH-DA360DAB. Maar eigenlijk gelijk problemen, crasht vaak, blijft hangen. Totaal geen soepele ervaring. Wel een mooi schermpje.

Nu wil ik deze terugsturen en vervangen voor iets wat wel werkt. Want deze Pioneer radio's lees ik veel vergelijkbare klachten en ook de lokale dealer om de hoek gaf aan veel problemen met dit model te hebben gehad.

Hij gaf aan dat een JVC KW-M695DBW een betere keuze is maar door de vele opties, zie ik het licht even niet meer. Ik lees hier op het forum ook van alles over de mogelijkheden die dov aanbied maar ik kan zo 123 niet vinden wat hij aanbied! :)

Mijn eisen zijn eigelijk
- Bij voorkeur draadloos Android Auto
- Makkelijk in te bouwen
- Werkzaam met parkeersensoren

Foto van hoe het er nu uitziet en orginele scherm

Bijlagen

• Afbeelding van WhatsApp op 2025-09-12 om 09.56.42_6d304c57.webp
    Afbeelding van WhatsApp op 2025-09-12 om 09.56.42_6d304c57.webp
    114.7 KB · Weergaven: 7
  • Afbeelding van WhatsApp op 2025-09-10 om 17.52.43_c256fbe8.webp
    Afbeelding van WhatsApp op 2025-09-10 om 17.52.43_c256fbe8.webp
    137.3 KB · Weergaven: 7
Volkswagen  Polo 6R 
Ik kan je een RCD330 met draadloze android auto dongle aanbieden, dit is eigenlijk precies wat je zoekt. Werkt feilloos met de auto. Parkeersensoren werken, multifunctioneel stuurwiel werkt (mits aanwezig) en het is plug en play. je hoeft geen extra microfoon aan te sluiten etc!

Volkswagen  Polo 
Ik kan je een RCD330 met draadloze android auto dongle aanbieden, dit is eigenlijk precies wat je zoekt. Werkt feilloos met de auto. Parkeersensoren werken, multifunctioneel stuurwiel werkt (mits aanwezig) en het is plug en play. je hoeft geen extra microfoon aan te sluiten etc!
Kan je me een DM sturen?

Volkswagen  Polo 6R 
Radio's werken goed, tot dat je gezeur krijgt met parkeersensoren die niet meer op je scherm komen, camera die zwart beeld geeft, knopjes op het stuur die niet meer werken, etc. etc.

Volkswagen  Polo BlueGT 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!