Vraag aansluiten subwoofer

Ik ben op dit moment bezig mijn Pioneer TS-WX610A subwoofer aan te sluiten op mijn pioneer radio.
Nu zit ik alleen nog met de volgende punten.

Hoe hebben jullie de (+) kabel lopen in de motorruimte zelf? (Kabel is al getrokken van voor naar achter)

Waar hebben jullie de massa in de kofferbak op aangesloten?

Op de subwoofer kabels zit ook een aansluiting voor de remote(Radio geeft aan of deze aan of uit staat). Deze heeft 2 aansluitingen. Ik kan er alleen maar een kwijt op de kabels van mijn radio.
fmwe.jpg


Moet die andere ook ergens worden aangesloten of hoort deze gewoon los te blijven.
 
Je hebt achter je linker achterlicht een paar kabels die vast zijn gezet met een moer op je chassis. Je kunt de massa van je sub daar op aansluiten.

Weet je zeker dat je sub 2 aansluitingen heeft voor de remote? Normaal gesproken hoef je voor de remote maar 1 kabel aan te sluiten.
 
je kan het ook anders doen, de fase kabel trekken naar achter , de massa kabel aansluiten op de bout van de achterste zetels waar riemhouders zitten, dan de converter aansluiten en van je achterste speakers aftakken
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16V - 105pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!