voorstoel kraakt

Yannick

Actief lid
Hello people!

Begin me er nu toch steeds meer aan te ergeren dat mijn bestuurderstoel erg kraakt!
Lijkt alsof er veel speling in zit als ik mn stoel beweeg, gaat om een 9n stoel.
Iemand een idee of wat ik er aan kan doen?
Thanks alvast!

Volkswagen  Golf 7 R line 
met een universele smeermiddel met een slangetje er aan bv innotec pe100

[resize=640:5n8tnwdq]http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-7WH3TRUL.jpg[/resize:5n8tnwdq] ;)

groeten ger

heb ik net gedaan en is verholpen bedankt!
Nu heb ik ook gelijk gezien waar de speling zit waardoor mn leuning zo heen en weer beweegt (overdreven).
Als ik de stoel naar voren klap en ik beweeg het gedeelte boven het frame van de rails dan zit daar enige speling.
Sorry voor de gekke omschrijving maar wie weet wat ik er aan kan doen?

Volkswagen  Golf 7 R line 
ik denk dat het kunstof glijplaatje versleten is als je de stoel er uit haald dan zie je het
misschien dat Maik je er nog mee kan helpen hij heeft zijn stoelen net gewisseld

groeten ger

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!