Voorstellen Voorstellen

Hallo!
Ik ben Dani en woon in Friesland.
Na jaren "oude" Polo te hebben gereden, heb ik nu een 6R Bluemotion uit 2012.
Ik heb absoluut geen verstand van auto's maar ben gek op mijn Polo <3
Ik hoop hier heel veel informatie te vindenn die mijn polo ervaring nog leuker maakt, en wie weet leer ik nog eens wat!

Ik heb nu nog een standaard radio erin zitten, maar hoop deze te kunnen vervangen voor mijn Dab radio, dus ik probeer hier nu eerst vooral info te vinden over hoe ik dat ga doen!
Als iemand tips heeft dan hoor ik dat natuurlijk graag!

groetjes Dani
 
Volkswagen  6r  1.2 TSI Bluemotion 
Ik heb nog geen nette fotos zonder kenteken, ik weet niet zo goed hoe ik dat allemaal moet doen (leer ik heus nog)
Ik ga kijken waar die meeting is! Lijkt me leuk om andere polo's te ontmoeten :)
 
Volkswagen  6r  1.2 TSI Bluemotion 
Welkom!

Ik heb nog geen nette fotos zonder kenteken, ik weet niet zo goed hoe ik dat allemaal moet doen (leer ik heus nog)
Je kunt dit doen met een programma als Photoshop, GIMP of zelfs in paint. Gewoon de foto van je auto openen en het kenteken doorhalen met een tool als een kwast. Mocht je hulp nodig hebben, genoeg mensen hier die bereid zijn je te helpen!
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!