Voorstellen Voorstellen

Goedendag allemaal, mijn naam is Kazimier en ben sinds 2010 i.b.v. van een Polo-V Hatchback, type 6R1 met 1.2 TDI 3 cylinder motor, 55 KW (75 PK)
Eigenlijk onvoorstelbaar dat ik pas sinds kort weet dat er een speciaal forum voor 'de Polo' bestaat. Ik wil graag gebruik maken van de ongetwijfeld hier aanwezige expertise over deze auto maar van de andere kant ook mijn eigen ervaringen graag met jullie delen en actief aan discussies deelnemen. Mijn achtergrond is elektrotechniek/electronica maar ben wat auto's betreft nog nooit verder gekomen dan "contactpuntjes vernieuwen". (zo lang geleden al ben ik op 'diesel' overgestapt) Dus er is voor mij nog een hele inhaalslag te maken op dat gebied maar heb al wel het nodige enthousiasme vergaard.
Ik kijk uit naar een prettige interactie met jullie allen.
Met vriendelijke groet, Kazimier
 
Volkswagen  Polo 6R1  1.2 TDI 75 PK 
  • Leuk
Waarderingen: BlackChromePolo
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!