Voorstellen Willem's zwarte Polo 6R 1.2 TDI BM

Dag mede polo rijders!
691ctg.jpg


Dit is mijn eerste berichtje hier, vandaar ook een korte voorstelronde. Ik ben Willem Bonnes, woon in Arnhem. Geboren op 8 januari 1990, dus binnenkort word ik 25. Sinds 3 maanden heb ik een VW Polo 1.2 TDI BM. Hiervoor heb ik (in chronologische volgorde) gehad een: Polo 6N (zonder stuurbekrachtiging, leuke audio install. maar total loss gereden), een Polo 6N SDI, een Golf 4 1.9 TDI 110pk, en nog een golf 4 1.9 TDI 110 pk.

Nu dus een 'jonge' auto uit eind 2010, met het kenteken 25-LLT-1. Ik heb hier een hoop problemen mee gehad, want vanaf dag 1 reed de wagen al niet lekker. Gelukkig motorgarantie bij de lokale autohandelaar waar ik hem van verkregen heb. Uiteindelijk naar een erkende VW garage geweest met de machine; bleek het een kabelbreuk te zijn in de aansturing van injector 1.

Maar dan nu de plannen:
- Vandaag 30 december ga ik langs Car Glass. Er zat immers een ster in de ruit die langzaam een scheur begint te worden, hier was de prijs ook naar. Met 160 000 op de teller (alle onderhoud uiteraard) voor 7200,=. En dat met RNS 310, de Touch Adapter voor bluetooth bellen (Geen muziek streamen, iemand toevallig kennis over hoe ik dit kan fixen? Welke modules aanschaffen?) en digitale ECC. Licht-en-zicht pakket. Zo'n beetje alles wat je op een BM kan krijgen.
- Wasstraatje om mooie foto's te schieten voor MyPolo
- Volgende week op de kazerne (ik ben militair, Den Helder) winterbandjes eronder.
- Ramen blinderen bij glastinter http://glasstinter.nl/tarieven/ die hebben een mooie actie nu. Of iemand moet een ander weten in de kop van Noord Holland nabij m'n werk, of nabij Doesburg waar ik woon
- Alle meuk van de achterkant. Polo, Bluemotion letters eraf.

Verder toekomst muziek:
- Ik heb nog twee Earthquake woofers liggen. Ik wil hier een gepoorte passende kist voor maken
- Schroefset (ik heb een overeenkomst met iemand 175,= voor een tweedehands Weitec setje, maar bied alles maar aan)
- Unieke dikke velgen 17", met iets van 195/35/17 bandjes. (ben wel fan van 'dichte' velgen... ala mam, gullideckel, etc. zeker vanwege de trommel)
- LED kentekenverlichting
- Gele folie mistlampen
- OEM Bi-xenon LED koplampen laten inbouwen bij VAS Technics (reken op om en nabij de 700eu...)
- Marktplaats in de gaten houden voor een degelijke chip (schijnbaar moet je 1 hebben met 3 kabels?)

Heel misschien
- Wellicht vergelijkbare striping als de Polo WRC
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI BM 
Heb waarschijnlijknnog een chip te koop , heb er nu twee , een van JD en een van ventura .
Weet nog niet welke ik blijf gebruiken.
Mocht je interesse hebben stuur me dan een PM , en geef maar aan wat je er dan voor over hebt.
Gr Marcel
 
Seat  Ibiza ST  1.2 TDI 
Welke ventura chip is het? Wel met de 3 aansluitpunten? ik zie nergens een knop voor prive bericht. Ook niet als ik op je profiel klik... haha sorry. En prijzen bespreek ik liever in het openbaar, dan zijn de prijzen vaak eerlijker ;)
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI BM 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!