Voorstellen Roy Polo 6r?

Hallo Allemaal,

Maandag halen we onze tweede auto op een Polo 6R facelift model.
bouwjaar nov-2014 met 56dkm.

Deze is voor mijn vrouw, het is een 1.2 tsi highline met regen en licht sensor, climate en cruisecontrol, bochtenverlichting in de kleur silver.
Mods op de planning MF stuur en de composition colour vervangen voor één met navi of tenminste carplay.
Ik ben in het bezit van een originele vcds kabel. en heb connecties voor de cp van de navi.
Hopelijk vind ik hier op het forum hier meer info over.

Zelf rij ik een passat 3c fsi highline met de nodige mods:)
Hopelijk kan ik hier leuke mods vinden voor de Polo,
Bij de rdw is de polo een 6r maar ik zie geen verschil met een 6c misschien kan iemand dat uitleggen..
 
Volkswagen  Polo 6R  12 TSI 90pk 
Hallo Allemaal,

Maandag halen we onze tweede auto op een Polo 6R facelift model.
bouwjaar nov-2014 met 56dkm.

Deze is voor mijn vrouw, het is een 1.2 tsi highline met regen en licht sensor, climate en cruisecontrol, bochtenverlichting in de kleur silver.
Mods op de planning MF stuur en de composition colour vervangen voor één met navi of tenminste carplay.
Ik ben in het bezit van een originele vcds kabel. en heb connecties voor de cp van de navi.
Hopelijk vind ik hier op het forum hier meer info over.

Zelf rij ik een passat 3c fsi highline met de nodige mods:)
Hopelijk kan ik hier leuke mods vinden voor de Polo,
Bij de rdw is de polo een 6r maar ik zie geen verschil met een 6c misschien kan iemand dat uitleggen..
welkom,
we zien de foto's graag tegemoet!
11-2014 zou een 6c moeten zijn.
veel plezier met je polo
 
Volkwagen  E golf 2018  136 pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!