voorstellen polo bluemotion comfortline

Hoi, mijn naam is Mikail en ik heb sinds een paar dagen mijn polo bluemotion binnen.
2,5 maanden op moeten wachten en eindelijk 10 oktober mogen ophalen.

Het is een polo bluemotion comfortline met de volgende opties
reflexzilver metallic
executive plus pakket
e.c.c.
ik heb alleen de winterpakket niet gekozen (waar ik achteraf wel spijt van heb)
voor de rest zit er alles erop wat je kon kiezen.

Ik ben er zeer tevreden mee, maar rij nog rustig i.v.m. de verkoper heeft
gezegd dat de motor nog ingereden moet worden.

nog te doen lijst:

Velgen= ben er nog niet uit welke model(detriot of de tt rs), en ook nog niet of ik 17 of 18 inch wil,18 inch staat wel het mooiste vind ik
verlagen
mf stuurwiel uitbreiden met ook de knoppen voor de boardcomputer.


Ik heb wel een vraagje aan de mede bluemotion 6r rijders. Want ik kan namelijk nergens op de papieren kan zien = dat ik een comforline heb (buiten de factuur bedoel ik). Er zit op de service boekje en bij de reserve wiel een stikker maar daar zie ik weer trend op staan. waar ik de woord trendline uit haal. Kan dit....is dit normaal...en moet ik me hier niet druk om maken,

mvg.
 
Re: voorstellen polo bleumotion comfortline

Welkom!

Comfortline op de BlueMotion is iets dat PON heeft bedacht. Het is een Trendline die iets verder is aangekleed. Een comfortline zou er ook anders uit moeten zien, bv een zacht dashboard moeten hebben.

Het is trouwens Blue ipv Bleu :geek:
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!