voorstellen polo 9n highline

DAG vw/polo gekken Big Grin ;)

ik ben robin 24 jaar oud en woon in de buurt van arnhem. en heb deze week een polo gekocht en zat hier effe te kijken en d8t stel me ook ma effe voordan altijd leuk.

IK heb na klein uitstapje bmw toch ma weer een vag auto gekocht en dat is niet me eerste!!ik heb al paar mk1.s gehad en golfjes 2 en polo 6n2 en lupo open air!!. nu dus polo 9n die ik toch echt tijdje wil houden dit is hem nog helemaal orgineel foto,s bij de garage. ma heb wel wat plannen voor de toekomst kleine dingentjes die hem net fraaier maken ;) :cool:

FotoN4NRGRAT-1.jpg


Foto6NJ48MSA-1.jpg


FotoMXMCFSL8-1.jpg


Foto8YJ67IUT-1.jpg


FotoRKWVPAXT-1.jpg


zo staat die er nu bij de garage ik kan hem morgen of disndag ophalen Big Grin

grtz robin.
 
het is idd een import een belg is het!! wel altijd dealer onderhouden en heb dus bij vw de history opgevraagt en klopte allemaal en de km stand van 117xxx dkm dus ookBig Grin pas nog beurtje gehad dus das altijd fijn idee ;) hij is ook echt in nette staat gelukig dus lekker poetsen straks met me meguaris setje Big Grin whahah

later!!
 
Zo... na lange week kan in dan eindelijk mijn polo ophalen vammidag :mrgreen:
en er mee aan de gang gaan! eerst ma is beetje poetsen enzo!!! en dan zal ik wel effe foto posten van de kats orgineele polo nog!!! tjooo
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!