Voorstellen Polo 1.2 TDI BM

Beste Polo rijders,
Mijn naam is Geert, ben 18 jaar en kom uit de buurt van Eindhoven. Omdat ik 30.000 km per jaar rij en nog studeer was ik opzoek naar een dieseltje die me niet in de steek zou laten en relatief goedkoop was in belasting, verzekering en verbruik. Na een half jaar lang alles op een rij te hebben gezet, en heel internet afgezocht te hebben, was het dan 20 december zover. Toen mocht ik bij dealer Van Mossel de 2 sleutels in ontvangst nemen van mijn Candy witte 5 deurs Polo Bluemotion comfortline uit 2011 met nog geen 40000 km op de teller. De auto is nu een week in mijn bezit en bevalt prima.
 
Volkswagen Polo  Polo 6R  1.2 TDI BM 
  • Leuk
Waarderingen: Marco71
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!