voorstellen, Candy White Polo BM

Ik zal me ook maar eens voorstellen, lees al eventjes mee maar kan donderdag mijn nieuwe Candy White Polo BM ophalen Big Grin

Ben Vincent, 22 jaar, en woon in Zwijndrecht. (zag dat er nog een aantal anderen uit dordt/zwijndrecht kwamen)

Heb hier voor in een Golf 4 2.3l v5 gereden, daarna een Lupo 1.4 16v en nu tijdelijk als voorloopautos in een Fiat Punto Evo 1.3 en een Citroen C1 (wat een koekblik).

Maar donderdag is het dan eindelijk zo ver, mijn BM kan ik ophalen bij de dealer.

Het is een 3 deurs (vond ik mooier dan 5 deurs, net iets sportiever in mijn ogen, zo ver dat kan in een BM Stick Out Tongue) Candy White, Comfortline en als optie enkel het Executive pakket voor de speakers en radio. Vond hem standaard verder al compleet genoeg eigenlijk.

Omdat het een leaseauto betreft kan ik waarschijnlijk niet al te veel veranderen, behalve dingen die weer makkelijk terug te zetten zijn.

Plannen:

* Xenon inbouwen (heb nog pilot H4 bi-xenon liggen uit mn lupo, 8000k volgens mij, gaat er dus waarschijnlijk dit weekend direct in)
* Andere velgen (maar dat word pas aankomende lente/zomer, het word nu toch winter dus zonde van de velgen, en heb er al winterbanden bij zitten in de lease)
* Verlichting vervangen met LEDs
* Misschien nog een versterker en subwoofer er in, die heb ik ook nog, maar eerst maar eens kijken wat de mogelijkheden zijn wat betreft bedrading trekken e.d.

Dat zijn de plannen die ik nu in me hoofd heb wel zo'n beetje.

Heb donderdag heel de dag vrij van mn werk dus dan zullen er uiteraard ook foto's volgen.

Gr. :)
 
Iets later dan aangegeven, maargoed. Heb de afgelopen twee dagen lekker rondgereden als ik niet hoefde te werken ;)

Wat een heerlijke auto. Zeker vergeleken met zo'n C1 waar ik ff in rond gereden heb.

Comfortabel, kan makkelijk meekomen met het verkeer, toch wel aardig geluid uit de boxen voor een standaard setje.

Ik ben er blij mee in ieder geval Big Grin

Zo stond ie bij de dealer in het zonnetje:



En deze heb ik net even geschoten:





Ik kan hem dalijk gelijk weer af gaan spuiten in de was box, maargoed, daar is de zaterdag goed voor.

Had hem nog geen uur of er zat al vogel stront op :( En nu weer overigens. Klote beesten Stick Out Tongue

Wilde vandaag ook nog xenon in gaan bouwen. Maar dat word me net iets teveel werk, heb er even naar gekeken. Koplamp kwam er wel makkelijk uit zetten maar de rest moet ik nog even over nadenken.
 
als je nog vragen hebt over waar je evt. wat kwijt kan met de h4 bi-xenon, feel free to ask ;)
ik heb 't sinds kort ook werkend namelijk ;)
ennuh verder nog heel veel plezier met je aanwinst! Big Grin
 
VW  6R  1.2TDI 
Haunter zei:
DRECHTSTEDUUUUUH! ;) Dordtenaar hier!

Gefeliciteerd met je aanwinst :)

Thx

Bas zei:
howto.php?page=view&hid=33

Handleiding xenon inbouwen ;)

Ik had die bekeken. Had de rechter koplamp er even uit gehaald, moet even kijken hoe ik de stekkers e.d. het makkelijkst weg kan werken en door die dop heen krijg, dat het ook water dicht is e.d.

Gewoonjan zei:
als je nog vragen hebt over waar je evt. wat kwijt kan met de h4 bi-xenon, feel free to ask
ik heb 't sinds kort ook werkend namelijk
ennuh verder nog heel veel plezier met je aanwinst!

Wat voor set heb jij? Die van xenonlamp.nl oid volgens mij? Ik heb een pilot set, weet niet of ze hetzelfde zijn.

Even kijken of ik makkelijk de stekkers los kan krijgen uit de "plugjes" zodat ik niet een al te groot gat hoeft te maken in m'n afdekdop. Maar volgens mij zijn ze er niet simpel of zonder te knippen uit te halen.
 
ik heb die van xenonlamp.nl jah ;)
echt een prima set met echt een mega bak licht jonge, das echt zooo super chil! Big Grin
maargoed ik heb 6000k ipv 8000k, maar veel verschil zal 't niet maken ;)

enige waar je tegen aan kan lopen is dat je een fout melding krijgt dat je een defecte lamp hebt, maar voor mij is er al een error cancel module uit hongkong onderweg :lol:

maar de stekkers zijn volgens mij gewoon los te halen zonder knippen hoor, kan 't me iig niet voorstellen dat je moet knippen :roll:

btw mijn gat in m'n afdek dop heeft nog een aardige diameter (dat h4 plug je kan er net door namelijk), maar dat heb ik afgedicht met een dikke lading ducttape ;)
zou je evt ook nog met kit kunnen doen als je er zeker van bent dat 't niet meer open moet.
 
VW  6R  1.2TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!