Volkswagen Polo 6R Variant, photoshop

Maik

Voormalig Admin
Spritmonitor.de
4,962
437
198
Forummers,

we kennen ondertussen de blauwe Polo 6R R (viewtopic.php?f=5&t=326) photoshop wel, helaas zal deze waarschijnlijk nooit in productie gaan. Nu vond ik na wat surfen op het web wederom een (mijn inziens) geweldige photoshop van de 6R. Dit maal een 6R Variant.

Het zou natuurlijk helemaal geen gek idee zijn om deze variant in productie te laten gaan. Seat heeft immers de ook de Ibiza ST en van Skoda kennen we de Fabia Combi. De eerste kom ik steeds meer en meer tegen en waarom niet, op en moment is ie in de lease al met 14% bijtelling te krijgen. Nu is de vraag hoelang dit zo door mag gaan (lees veranderingen in 2013).

Graag hoor ik jullie mening over deze creatie. Ik zou hem in elk geval zo nemen in de lease mocht ie op 14% blijven onder de naam BlueMotion Variant.

[resize=600:28catarm]http://www.carmagazine.co.uk/upload/25937/images/VW_Polo_Variant.jpg[/resize:28catarm]
 
Ik vind hem echt wel vet! Ben heeel benieuwd hoe hij er van achter uit zal zien dan!!!
Ik zou hem, als ik iets groter wil rijden (kinderwagen etc...) ook wel kiezen.
De Ibiza ST en de Fabia Combi vindt ik een beetje te oud bollig! (No offence ;) )
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!