Volgende meeting?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit is ook wel een gemakkelijke plek om een meeting te organiseren. Op deze locatie kijkt de politie er ook niet van op al staan hier een hoop auto's bij elkaar aangezien hier vaker meetings worden georganiseerd.

https://goo.gl/maps/8CS11iG6ULP2
Klinkt goed! ik zeg doen! Ik heb alleen echt GEEN gestylde Polo nog, rijd er net een maand in. Wel een leuke audio installatie al zeg ik het zelf ;)!
 
Volkswagen  Polo 9N3  1.2-12V OPTIVE 
Dit is ook wel een gemakkelijke plek om een meeting te organiseren. Op deze locatie kijkt de politie er ook niet van op al staan hier een hoop auto's bij elkaar aangezien hier vaker meetings worden georganiseerd.

https://goo.gl/maps/8CS11iG6ULP2

klopt ze kijken nergens meer van op aangezien half jaar terug nog een schietpartij was met een dode Stick Out Tongue
ik heb 1 keer mijn auto daar neergezet, toen ik snachts afgezet werd door de vrachtwagen kwam er gelijk een politie auto kijken wat wij aan het doen waren :)
 
Volkswagen  a  a 
Ik houd me aanbevolen als er een datum geprikt is/wordt.
Lijkt me leuk om eens bij te zijn.

Maakt mij niet zo druk uit waar het is.
 
Laatst bewerkt:
VW  Polo 6R Blue GT, Polo 6C GTI  1.4 TSI ACT, 1.8 TSI 
@capszz
Weet jij of die plek in Swifterbant nog steeds zo is als een jaar terug? Daar bij de VW garagedeur.

Ben er al even niet meer geweest ;)
poeh, ik geloof dat dat plat gegooid is , zal er van de week eens langsrijden :)

Puik plan.
Mag van mij part wel wat meer richting t "oosten"
Wellicht ergens in de polder @drew? @Danny?
ik vind prima, denk alleen dat er niemand komt
 
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  -  - 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!