Voeten verlichting polo aw

Carlito

Actief lid
337
83
36
Hallo allemaal ik hen een polo aw comfortline en nu had ik begrepen dat bij sommige polo aw modellen er voet verlichting orgineel ingebouwd zit
Nu hen ik een site gevonden die die lampjes verkoopt nu heb ik onder mijn dashboard gekeken of ik een plek zag waar je het lampje in kan klikken maar ik kan geen uitsparing vinden iemand er toevalig foto's van waar en hoe de lampjes gemonteerd zitten

Ik hoor het graag
Groet peter
 
Volkswagen  Polo aw  1.0tsi 
Hallo allemaal ik hen een polo aw comfortline en nu had ik begrepen dat bij sommige polo aw modellen er voet verlichting orgineel ingebouwd zit
Nu hen ik een site gevonden die die lampjes verkoopt nu heb ik onder mijn dashboard gekeken of ik een plek zag waar je het lampje in kan klikken maar ik kan geen uitsparing vinden iemand er toevalig foto's van waar en hoe de lampjes gemonteerd zitten

Ik hoor het graag
Groet peter
eerste wat ik uit heb gezet voetverlichting, zie er echt het nut niet van in... plus tijdens het rijden je voeten verlicht hebben? wat dan.. als je nieuwe schoenen hebt misschien leuk. zal zo ff kijken waar ik ze heb zitten voor je!
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!