vochtproblemen in polo bm

Ik sinds april dit jaar een polo bm. De laaste dagen stinkt de auto als ik instap naar vocht. Heeft iemand op het forum daar ook last van gehad? Zo ja wat was de oplossing.
Verder ben ik met dit probleem naar de dealer geweest en deze geeft aan dat ik de auto bij hem moet achterlaten zodat zij kunnen nagaan waardoor het probleem wordt veroorzaakt. Daar dit de enige auto is die beschik vroeg ik naar de mogelijkhedn van vervangend vervoer. Hierop werd geantwoordt dat dit niet gratis was en ik alleen een auto kon huren bij hen. Toch wel vreemd! Een garantie probleem en geen vervangend vervoer. Of denken jullie daar anders over.

Ton
 
Ik denk dat je het van twee kanten moet proberen te zien.

Voorlopig vind jij dat er een probleem is én dat dit in de garantie valt. Echter betekent dat natuurlijk nog niet dat dit ook zo is.
Mocht blijken dat dit zo is en ze een reparatie moeten uitvoeren zou het wellicht wel kunnen/mogen betekenen dat je vervangend vervoer krijgt.

Denk dat je niet wilt weten hoeveel mensen er zijn die iets vinden..... ;)

Suc6 en welkom hier op het forum!
 
Vervangend vervoer is niet standaard, zelfs niet voor dingen in wel in de garantie vallen. Hangt van je dealer af hij iets wil en kan doen. Helaas is het zo dat als je met een Passat komt er meestal wel wat klaar staat. Maar aan zo'n auto is meer verdiend en kunnen ze dus meer service leveren.
 
ligt idd allemaal aan de dealer. Pas geleden mijn Polo daar laten overnachten voor een flinke rammel die af en toe voorkomt bij koude start, geheel gratis een leenauto meegekregen voor 2 dagen, ookal hebben ze niks gevonden
 
Hmm. zeker weten je ramen goed dicht??? Afwaterringsgaatjes onder de motorkap ook open??? Geen bladeren er tussen zitten???


Haal je matten er eens uit en kijk/voel er eens onder of het daar nat/ vochtig is.

Ga op je neus af. Ruik in de auto. Volg de geur.
 
Heb je airco en staat die altijd aan? Dan kan het zijn dat door de lage nachttemperaturen de compressor niet meer altijd inschakelt en de vochtige lucht in de filters niet meer gedroogd wordt en nu door de auto wordt verspreid.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!