Vocht in polo 9n3

Goedendag,

Mijn vrouw heeft al een behoorlijke tijd last van vocht in haar polo 9n3. Deze staat altijd buiten, maar dat lijkt me het probleem nou niet echt (denk dat 75% buiten staat). Wel willen de achterramen van haar 5 deurs die handbediend zijn steeds een beetje blijven zakken, waardoor als je het even niet in de gaten hebt er dus alweer een kiertje ontstaat. Zij heeft hier s'winters veel problemen mee, omdat ze gewoon een lange tijd staat te ontwasemen voordat zij weg kan. Is dit een bekend probleem of hebben jullie hier misschien een simpele oplossing voor? ik heb al zitten denken om de ramen achter ook elektrisch te maken, maar dat wordt een duur karweitje.

Alvast bedankt!

Dirk
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!