vocht in koplamp!

Beste forummers!

ik heb een probleem, waarschijnlijk hebben hier meerdere last van. Het is namelijk vocht in mijn rechter koplamp. In het begin was het nog niet zo erg alleen wanneer ik mijn auto had gewassen met de hogedruk straal. Maar nu is het zelfs al bij een regenbuitje. Heeft iemand hier een oplossing voor? of is er iets aan te doen?

Groeten,
 
Ja de doppen zitten er goed op! En föhnen heb ik ook al geprobeerd alleen blijft het maar terug komen:( en een nieuwe koplamp word hem ook niet dus ik denk dat ik maar eens moet gaan kittenStick Out Tongue
 
Fohn erop of een verf brander (dan wel eentje met een cold knopje erop) tot al het vocht weg is, doppen even goed schoonvegen met een doek en insmeren met vasaline en er als het waren opdraaien zodat de vasaline goed uitsmeert.

Zelf heb ik het ook na het inbouwen van xenon gehad en dan bij alle 2 de lampen, bij de xenon lamp heb ik uiteindelijk waar het bekende gat gemaakt is dicht gekit, hierna niks meer gehad Big Grin
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!