vocht in h7 koplamp

Beste forumleden,

gisteren zag ik opeens aan allebei de kanten vocht aan de binnenzijde van mijn h7 koplampen. Is dit normaal ? Was wel erg nat gisteren. Of moet ik hiermee terug naar de dealer? Ik heb er zelf niets aan veranderd of meegedaan.
groet daniel
 
audi  A1  1.2 TFSI (135 pk) 
Via via heb ik het advies gekregen ( van een zeer gewaardeerd persoon door vele forumleden ;) ;) ;) ) om de rubberen beschermdoppen geruime tijd te verwijderen van de koplampen. Zo zal het vocht uit de koplampen verdwijnen en zou je na een paar uur al resultaat moeten zien. Volgens mij kun je dit dus het beste doen met droog weer of ergens onderdak zoals in een garage oid.
Je kunt het altijd proberen toch?
 
Nou uhm nieuwe auto, is op naar de dealer. Dat die dat maar voor je oplossen.

Zo niet: Kappen eraf - laten drogen - rubbers van de kappen invetten met vaseline en dan de kappen er weer op.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!