Vmax: PoloBM 1.2 3cyl diesel

Laatst bewerkt door een moderator:
Uh ja das wel een extreem gevalletje hoor Stick Out Tongue Zolang jij geen verkeerde dingen doet met je BM is er niks aan t handje. En de verzekering heeft wel wat beters te doen dan alle fora afzoeken naar auto's die evt bij hun verzekerd zijn/
 
Klinkt goed, Wildcard! :grin:

Wat is het verschil in koppel en vermogen tussen voor en na de JD-kuur?

Tjesus mina jij praat ook alleen maar abracadabra of niet Stick Out Tongue

Valt wel mee, hoor :mrgreen:
In een bepaalde studie-/beroepsgroep zijn dat heel normale termen. Ik denk dat we elkaar de hand kunnen schudden wat dat betreft, Wildcard! :ugeek:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Ghehe, IT-er hè?

Van 75pk naar 102pk, en van 175nm naar 230nm. Lijkt niet veel verschil, maar nu kom je tussen de 2- en 3-duizend toeren wel serieus van je plek. 't Is geen whiplash-ervaring, maar ik kan nu wel een stuk relaxter inhalen op de snelweg. Als ik nu 120 rij in de 5e versnelling en het gas vol in trap, dan lijkt het als had ik teruggeschakeld naar de 4. Hoef nu veel minder te plannen.

Gewoon pedal to the metal, en gaan met die banaan. Het is erg prettig, om wat extra paardjes achter het rechter pedaal te hebben wachten.
 
Ghehe, IT-er hè?

How did you guess?!? :ugeek:

Van 75pk naar 102pk, en van 175nm naar 230nm. Lijkt niet veel verschil ...

Procentueel is het in ieder geval een serieus groot verschil: ruim 33% meer! Kan me voorstellen dat je dat goed merkt!

Gewoon pedal to the metal, en gaan met die banaan. Het is erg prettig, om wat extra paardjes achter het rechter pedaal te hebben wachten.

:lol:
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Ghehe ik snap Wildcard's cryptische beschrijvingen ook nog wel als gamma-studie studentStick Out Tongue
Dus hooray dan maar? :lol:

Maar om op t topic terug te komen: 183 in DL met mn vriendin ernaast toen ik de auto net had.
Verder me altijd keurig gedragen ;)
 
VW  6R  1.2TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!