Vlek in de lak

mijn auto is toen hij nieuw was ( nu 1 jaar oud ) door de dealer behandeld met waxoil.
Nu had ik verleden week vogelpoep op het dak en na ongeveer 2 uurtjes eraf gehaald, maar nu heb ik een vlek in de lak welke ik er niet uit krijg ook niet met commandant cleaner ( groen ). :mad::mad::mad:
Hoe zou ik de vlek eruit kunnen krijgen.
P.s. Ik was de auto altijd met de hand en met poor boys world shampoo
 
Volkswagen  polo aw 2021 r-line reef blue  1.0 tsi 
Maak eens een foto en laat eens zien wat je onder vlek verstaat. Als het echt vogelpoep is die is uitgebeten zul je inderdaad licht moeten polijsten met een product zoals hierboven genoemd. Evt. kun je dit ook bij een schadeherstelbedrijf of in de meeste gevallen zelfs bij de dealer even laten doen, omdat het toch een klein plekje betreft. Heb het zelf bij de dealer laten doen (auto stond daar op voorraad en heeft ook vogelpoep op gezeten) en 't is letterlijk 5 seconden werk voor hun...
 
  • Leuk
Waarderingen: Loxy
Id is ook een optie, ik heb ff de recenties nagekeken van product.....schijnt wel te helpen.
Ik denk dat ik het gewoon bestel, is altijd wel handig om op te hebben liggen
 
Volkswagen  polo aw 2021 r-line reef blue  1.0 tsi 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!