Virtual Cockpit problemen

GTIFANATIC

Premium lid
292
144
77
Hallo,

Wellicht bekend bij jullie, heb ik mijn virtual cockpit laten vervangen onder garantie (software moet eigenlijk een update krijgen, maar VW vervangt hem voor een nieuwe).
Nu was ik al iemand in mijn omgeving tegengekomen met ditzelfde probleem tijdje terug en vandaag weer iemand, die precies zelfde fout erin heeft staan.
B2000 49 Checksum error fault priority 4.

Lijkt me dus een tip voor iedereen met een AW en virtual cockpit, om dit in de gaten te houden als je nog garantie hebt.
Ookal is het wellicht wat kleins, want alles werkt nog, hoort dit uiteraard niet..
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 TSI GTI 350PK /550NM 
Zijn er naast de foutcode (ik neem aan dat die niet op je display komt te staan) nog andere manieren om te herkennen of je dit probleem hebt?
 
Volkswagen  Polo AW Highline Business R  1.5 TSI 
  • Leuk
Waarderingen: WiZZiEJP
Zijn er naast de foutcode (ik neem aan dat die niet op je display komt te staan) nog andere manieren om te herkennen of je dit probleem hebt?


ik kreeg tijdens het rijden toen, instrumentenpaneel defect, ga naar een service punt.
uitlezen is het enige wat ik me verder kan bedenken.
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 TSI GTI 350PK /550NM 
  • Leuk
Waarderingen: nsg
Ik heb vaak dat mijn careplay wordt onderbroken en dat mn schermen dus resetten al naar gekeken door de vw dealer zijn al twee software updates uitgevoerd dus hoop dat ze hem gaan vervangen
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 115 PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!