Vinnynl's 9n3 :: 2006 Volkswagen Polo

Ik ben enkele weken geleden terecht gekomen op dit forum en de sfeer spreekt me erg aan. Heb daarom besloten mij te registreren en ook mijn ervaringen te delen.

Ik heb vorige week een subwoofer ingebouwd om de lage tonen in de auto wat te versterken, en deze heb ik afgedekt met een plaat zodat er niets zichtbaar van is. Ook heb ik deze week de antenne vervangen voor een Polo 6R antenne, op aanraden van mensen op dit forum. Resultaat is erg mooi.

In de toekomst wil ik nog andere velgen onder de auto plaatsen. Vooral de velgen van Johan spreken me erg aan. Echter ben ik op zoek naar velgen van maximaal 500 euro. Ik moet dus even op zoek naar een replica.

Ook wil ik de voorgrill gaan vervangen, iemand ervaring hiermee? Is dit veel werk met inbouwen? Wil er een GTI look op hebben, zou een rode streep mooi zijn bij en blauwe auto? Ik ben al een beetje op ebay aan het zoeken, maar wil het GTI logo er niet op. Wat is de schade als ik dit logo verwijder van de grill?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 135 pk 
Welkom, vinnynl! Mooie kleur heeft je Polo. En netjes weggewerkt, de subwoofer zo. :)

Veel plezier met de Polo en hier op het forum! In ieder geval de forumleden Johan en bartregter hebben volgens mij ervaring met het vervangen van de voorgrille van een 9N(3).
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Dankjewel! Ben er ook erg blij mee. Zal binnenkort wat betere foto's maken.

Dan wacht ik even op de reactie van Johan en bartregter af. Bedankt in ieder geval!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 135 pk 
Welkom vinny! mooie polo heb je. over de gril veranderen dat stelt egt niks voor 4 scroefjes en de rest is klikken.
En ik weet zeker dat het egt goed gaan staan! zijn medere blauwe polo's met een gti gril op het forum (remklauwen daarna rood spuiten zou een mooie combinatsie zijn) en de schade die achter blijft als je het gti logo verweidert, Het is te zien wand er zit een plat vlakje op waar normaal het logo zit maar dit is allemaal zwart dus valt niet supper erg op! er zijn ook grils zonder het gti logo staan op marktplaats en ebay als ik strax thuis ben stuur ik je een link.

grt
 
Thanks! Ja doe dat ja! Zelf al een grill gezien van 50 euro, maar zit een gti logo op. Ik wil wel graag een volkswagenlogo erop hebben.

Is goed, zie ik het linkje wel verschijnen, super! Ik zal kijken, bedankt Maik!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 135 pk 
Heb het ondertussen besteld, dus nu een maandje (o.i.d.) wachten op het onderdeel! Iemand ergens nog een tutorial voor het erin zetten, of is het echt zo simpel?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 135 pk 
Mooi vinny, ben benieuwd hoe het eruit gaat zien! Hier een how to:

1 maak je motor kap open, Dan zie je 4 schroeven (zie foto)

Foto-6BU87763-D.jpg


2 Schroef deze los.

3 steek met een platte schroeven draaier door de gleufjes van je gril om de vast geklikte deeltjes los te maken.

4 haal de gril eruit.

5 plaats de nieuwe gril en doe de rest omgekeerd. :)



hoop dat het je zo lukt.

grt
 
Zo upgrade is geplaatst! Er waren nog wel wat problemen helaas onder het logo, hier zat een stuk in de weg die ik heb afgeknipt (een stuk plastic die er voor zorgde dat de grill niet paste)

Nu ben ik aan het kijken voor xenon verlichting, iemand tips?

Ook wil ik nog de onderkant gaan vervangen, ook de gti grill. Echter heb ik nu geen mistlampen, iemand tips en enig idee hoeveel inbouwen hiervan gaat kosten?



Alvast bedankt!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 135 pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!