Vieze aanslag op je Polo?

Ik woon zo ongeveer naast een weiland (helaas). Grond is zo droog dat alles van zand en droge aarde met de harde wind hele stofwolken met zand en aarde door de woonwijk blaast. Alle auto's vol met zand en stof
 
VW  Polo AW 2020 Comfortline  1.0 TSI 95 pk --> 119pk | 215nm (RaceChip RS) 
Ik woon zo ongeveer naast een weiland (helaas). Grond is zo droog dat alles van zand en droge aarde met de harde wind hele stofwolken met zand en aarde door de woonwijk blaast. Alle auto's vol met zand en stof
+1 dus ik ben het sowieso wel gewend haha!
Heb sinds ik hier woon ook besloten dat ik nooit meer een zwarte auto koop:tearsofjoy:
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2 & Golf 7  GTI 
  • Leuk
Waarderingen: Kelvin B.
Wil je het minst zien, ga dan voor grijs of zilver. Gelukkig heb je bij 2e hands geen keus, tenzij je persé een bepaalde kleur wil
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
Mijne ook maar je merkt wel een toename in dode vliegjes erop..

@roshinfield; nu 2x een witte auto gehad maar nooit weer!
Zoals gezegd, ik had geen keus eigenlijk. Vind het ook wel mooi passen bij de auto en het stoort me ook verder niet. Hij rijdt er niet minder om ;)
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
He is voornamelijk volgens het artikel de oostenwind die meeste stuifmeel bracht

Met een oostenwind werden de afgelopen dagen stuifmeelkorrels aangevoerd uit Centraal- en Oost-Europa. Gebieden die vol staan met berkenbomen.

Als je in het midden van het land woont dan zal het wellicht een westenwind ook niet veel verschil uitmaken.
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
He is voornamelijk volgens het artikel de oostenwind die meeste stuifmeel bracht

Met een oostenwind werden de afgelopen dagen stuifmeelkorrels aangevoerd uit Centraal- en Oost-Europa. Gebieden die vol staan met berkenbomen.

Als je in het midden van het land woont dan zal het wellicht een westenwind ook niet veel verschil uitmaken.
Ik woon aan de kust, heb het wassen inmiddels al opgegeven. Sterk Oosterwindje blijkbaar.
 
Volkswagen  Polo AW Highline Business R  1.5 TSI 
Ik heb de auto volledig schoongemaakt gepoetst & wax aangebracht. trots in de zon gezet . Volgende dag wakker ja hoor volledig onder de stof :tearsofjoy:
 
Volkswagen  Polo 9N3  1.9 TDI 100pk 
Ach, zolang het de lak niet aan tast...
Precies dat. Ik weet dat vogelpoep bijv zuren kan bevatten dat in de lak kan gaan bijten. Zover ik weet doet zand en stof dit niet (lijkt mij). Ik weet ook niet in hoeverre het zand en stof als schuurpapier op de lak werkt (kleine oppervlakkige krasjes veroorzaken/swirls)
 
VW  Polo AW 2020 Comfortline  1.0 TSI 95 pk --> 119pk | 215nm (RaceChip RS) 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!