Verwijderen van logo's

Beste MyPolo'ers,

Ik ben nieuw op dit forum, dus ik zal me bij deze ook even voorstellen omdat ik geen voorstel topic kon vinden.
Ik ben in het bezit van een Polo Bluemotion uit 2009, en wil deze wat aanpassen naar me eigen smaak.

Ik wil de Polo & Bluemotion logo eraf halen zodat mijn achterklep mooi strak is.

Nu is mijn lak al 2 jaar oud dus twijfel ik een beetje met het verwijderen van de logo's i.v.m. kleurverschil / beschadigen van de lak.

Ik heb unilak zwarte polo, heeft iemand hier ervaring mee?
 
dat kleurverschil zal denk ik miniem zijn na 2jaar, natuurlijk als de auto in de zon staat zal je het misschien wel wat beter merken als gewoon in de schaduw. ik zou het gewoon doen, stel nu dat je het heel erg ziet, dan moet je de auto gewoon laten polijsten en dan ben je er ook van af ;)
 
Ik heb dit weekend mijn logo eraf gehaald en auto is nu bijna 2 jaar.
ik had niets van kleurverschil.
succes en welkom op het forum

groetjes
 
Volkswagen  Polo 6R r-line  1.2 
Ik heb het onlangs gedaan, BM van eind 2010 (zie garage) en niets van kleurverschil te zien. Spuit een paar maal wat WD40 achter de logo's en dan zijn ze na een tijdje redelijk te 'pakken' door er iets van een bankpas oid achter te schuiven. De overgebleven foam/plakresten uitpoetsen met wat polish/autowax en na een wasbeurt lijkt het of de auto altijd zonder logo's is geweest...
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!