Verwarmbare spiegels

Mannen en vrouwen van het polo forum,

Ik was niet heel erg onder de indruk van mijn verwarmbare spiegels. Ik heb niet het idee dat ze echt warm worden en ook het water verdampt er niet echt van af in de ochtend.

Nu heb ik even gemeten en meette op de linker spiegel 35ohm en rechts 20ohm. Uit de draadjes komt aan beide kanten 14.3V na het inschakelen van de achteruit verwarming. Even rekenen brengt ons links op 5.7watt en rechts op 10watt wat mij niet zo veel lijkt om een spiegel te verwamen?

Wie weet wat/ofdit normale waarden zijn?

Alvast bedankt,
Niek
 
Volkswagen  Polo  1.4 met 86 wilde dekhengsten 
Gaat de spiegelverwarming ook automatisch uit in de Polo AW? Kan in de handleiding van de Polo AW hier niks over terugvinden. De achterruitverwarming gaat wel na 10 min automatisch uit.
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
Gaat de spiegelverwarming ook automatisch uit in de Polo AW? Kan in de handleiding van de Polo AW hier niks over terugvinden. De achterruitverwarming gaat wel na 10 min automatisch uit.
spiegel verwarming niet die blijft aan staan als jij je knopje er op laat staan...
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
bij de 6c ja bij de AW niet bij de 6C gaan ze pas aan als je de achterruit verwarming aan zet bij de AW schakel je hem alleen met het knopje en staat die dus altijd aan.
Thanks! Dus moet je niet vergeten het knopje spiegelverwarming terug te draaien in de AW. Of kun je dit ook laten coderen dat deze ook aangaat met je achteruitverwarming en dus ook automatisch uit na 10 min? Aan de andere kant gescheiden regeling zoals het nu is kan juist handiger zijn.. Zo zullen ze het in Wolfsburg wel bedacht hebben voor de AW :)

Nu zijn er andere VW auto's die alleen aangaan als het onder de 20graden is.. als de knop op de verwarmingmodus buitenspiegelstaat.
Maar dan nog dan blijven ze dus altijd aanstaan tenzij het warmer wordt dan 20 graden bij dit model.. Samengevat altijd knopje na gebruik terug zetten op stand 0. Nadeel is dat het zo verborgen zit dat je het weleens vergeet..

95cb97c98fdf079c0ab53dd189e65c82.jpg
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!