VERSTERKER aansluiten op een RCD310

Kan er mij iemand helpen met wat ik nodig heb voor een versterker aan te sluiten op een originele radio wat in een 6r van 2012 staat.
Volgens wat ik gelezen heb is de originele radio wat er in staat een 310 type.

Deze versterker zou ik er willen inzetten
DSC02011-1.jpg


Graag ook enkele tips in verband met de grote van speakers die erin kunnen.

THX Dude's
 
Laatst bewerkt door een moderator:
licht er aan wat voor type je hebt gekozen.. maar lijkt mij gewoon dat er een tulpkabel in de radio kan en een remote vanaf de versterker naar je bekabeling van je radio..

anders ken je altijd de vw nog ff bellen

grtzz
 
De originele rns series hebben geen tulp out en geen remote in de most stekker.
Er zijn hiervoor een aantal mogelijkheden afhankelijk van je kwaliteits eis en je budget.

in alle gevallen maak je van je speaker aansluiting versterker aansluiting.
 
Hi,

Dit wordt dan een Hi-Low convertor.
Enkele voorbeelden in volgorde van prijs:
- Zealum ZSU-L1
- Connection SLI4
- Audison Bit Ten

Die laatste is zeer uitgebreid en moet je zien als complete EQ - DSP, die het RCA signaal flink ophoogt en daardoor beter klinkt. Je kunt deze ook afstellen op PC/laptop.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!