Versnellingsbak kraakt/rammelt polo aw

Cruz

Bekend lid
884
315
72
Als ik over klinkerweg rij dan hoor ik sindskort gekraak/rammel uit mijn versnellingsbak met name onder de pook. Nu hoor ik hetzelfde geluid ook als ik mijn motor uitzet en de pook van de middenstand snel repeterend naar links of snel repeterend naar rechts beweeg. Dit hoor ik ook in de 1e, 2e, 3e, behalve 4e,5e en R.
Lijkt als of er iets los zit. Is dit misschien bij jullie ook herkenbaar? Anders wordt het een bezoekje naar de dealer heb nog 2,5 jaar garantie.
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
  • Leuk
Waarderingen: Thomas_AW
Als ik over klinkerweg rij dan hoor ik sindskort gekraak/rammel uit mijn versnellingsbak met name onder de pook. Nu hoor ik hetzelfde geluid ook als ik mijn motor uitzet en de pook van de middenstand snel repeterend naar links of snel repeterend naar rechts beweeg. Dit hoor ik ook in de 1e, 2e, 3e, behalve 4e,5e en R.
Lijkt als of er iets los zit. Is dit misschien bij jullie ook herkenbaar? Anders wordt het een bezoekje naar de dealer heb nog 2,5 jaar garantie.
Gewoon langsgaan!!
 
Volkswagen  Polo AW Highline Business R  1.5 TSI 150 PK 
  • Leuk
Waarderingen: Cruz
Opgelost, vanochtend naar mijn VW dealer gebracht en zojuist opgehaald. Monteur hoorde het ook en lag volgens mij hem aan het middenconsole rondom de pook en niet iets mechanisch aan de pook zelf.
Hij heeft alles strak vast gezet en klein ring vervangen en wat gesmeerd en het gerammel is voor nu weg plus mijn auto is gratis gewassen door hen :)
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!