Verschillen in veren

Heeft iemand enig idee of er verschillen zijn in de (standaard) veren die zijn toegepast zijn bij de polo (6r) 1.4 en de polo (6r) 1.2 tsi?:confused:
Waarom vraag ik dat . Ik rijd zelf een polo 1.2 tsi , maar voor mijn werk rijd ik de 1.4. Ik vind die 1.4 aan de voorkant veel soepeler veren dan mijn 1.2 tsi die behoorlijk stoterig aanvoelt. De velgen en banden zijn standaard dus daar kan het niet aan liggen.
Mocht het inderdaad zo zijn dat de veren van de 1.4 "zachter" zijn dan die van de 1.2 heeft iemand deze al gewisseld en met welk resultaat?
Graag de feiten (dus niet gokken).
 
Zit er hoogteverschil tussen de 1.2 TSI en de 1.4 ?

Zie ook http://www.mypolo.nl/forum/polo-v-6r/7343-sportonderstel.html

1.2 TDI Bluemotion is standaard verlaagd.

Nee, is echt standaard en zoals reeds geschreven: Ik heb in andere TSI tjes gereden en die veren allemaal stugger dan b.v. de 1.4 , Ik rij huurauto's, dus ik heb aardig wat vergelijkingsmateriaal ter beschikking. Maar dank voor link naar topic , ik zal voor alle zekerheid nog even op de sticker kijken wat er aan opties is geleverd.
 
Kijk maar eens op Etka dan zal je zien dat er heel veel veer combinatie ,s mogelijk zijn
Er staat een kleur code op de veer Hieraan kan je zien welke veer waar onder kan worden gemonteerd ik zou het na moeten kijken maar ik ben Er bijna 100 % zeker van dat er verschillende Veren onder een 1,2 tov 1,4


Grt Donna
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Kijk maar eens op Etka dan zal je zien dat er heel veel veer combinatie ,s mogelijk zijn
Er staat een kleur code op de veer Hieraan kan je zien welke veer waar onder kan worden gemonteerd ik zou het na moeten kijken maar ik ben Er bijna 100 % zeker van dat er verschillende Veren onder een 1,2 tov 1,4


Grt Donna

Er staan twee groene en vier witte stippen op de veren (bij de TSI)
Wat er bij de 1.4 op staat , zal ik moeten bekijken.
Etka heb ik niet (helaas)

met dank
Dirk
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!