Verloopstukje 9N achterlichten naar 9N3

Ik ben vanmiddag op de sloop geweest hadden ze nog een mooi setje 9n3 achterlichten.
Zelf heb ik een VW POLO 1.9 SDI (9n).

Ik dacht van wanneer ik dat plugje overzet dan doet de verlichting zoals het hoort.
Maar niet dus, als ik de rem in trap gaat het knipperlicht branden e.d.
Dus die heb ik maar weer terug gebracht.

Weet iemand hoe het mogelijk is om 9n3 achterlichten in mijn 9n te bouwen?
Ik lees overal dat er een setje te koop is met een verloopstukje zodat de lampen gewoon doen zoals ze horen te doen.
Welke zijn dit en waar kan ik die kopen?

Sven
 
als ik jou was gewoon de draadjes om steken als je bij de lokale onderdelen shop gaat en z'n ninja ster koop ben je binnen 30 min klaar in verplaats van vele euro verspillen....

kwestie van goed kijken en de schema voor je hebben
 
suvtje zei:
als ik jou was gewoon de draadjes om steken als je bij de lokale onderdelen shop gaat en z'n ninja ster koop ben je binnen 30 min klaar in verplaats van vele euro verspillen....

kwestie van goed kijken en de schema voor je hebben
Wat is een ninja ster dan?
Ik ben bezig geweest met de draadjes, maar ik werd er niet bepaald wijs uit.
De pinnetjes moeten er ook uit, ik heb geprobeerd met schroevendraaiertjes e.d. maar dat was onbegonnen werk.
Maik zei:
Klopt, enkel het zubehör upgrade pakket van de achterlichten in je 9N heeft een verloopstukje ;). Gewoon een set van hella of iets dergelijks niet.
Dus die lichten waar ik een link van heb geplaatst gaat niet lukken?
Ik vraag dit namelijk omdat deze te voorschijn kwamen wanneer ik mijn kenteken in voerde.
Zodoende.

Of deze van HELLA:
http://www.winparts.nl/445/verlichting/ ... rlicht-set

Of deze van BOSCH voor 37 euro:
http://www.mister-auto.nl/fl/achterlich ... 3!204.html
 
gewoon even naar de onderdelen shop gaat en daar even je vraag laten beantwoorden die zullen het vast wel op voorad hebben.

het een groen stuk gereedschap zitten 2 pennen aan een kant die steek je er in en dan klik je de conector er zo uit
 
Heb nu een set HELLA op internet gekocht.
Volgens hella zelf zouden deze moeten passen op 9N/9N2 van 2001-2005.

Die ik had kwam uit een 9n3 uit 2008, dit was volgens HELLA inderdaad niet mogelijk.

Het zal mij benieuwen
 
nou ben zeker benieuwt ik wist niet dat die ook bestonden....

Je had de moeite niet eens genomen om ze zo over te pinnen.... anders had ik het wel gedaan voor een kleine vergoeding...
 
@suvtje
Ik kan ook wel een setje 9n3 verlichting bij de sloop op halen en door jou laten doen.
Maar als ik daarvoor helemaal naar Nijmegen moet Stick Out Tongue

Of ze passen weet ik niet, maar morgen zijn ze binnen.. zal het even laten weten hier.

Ik woon bij Enschede das nog wel een eindje

Edit:
Ze passen :)

Zaak opgelost!
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!