Verlichting waarschuwing

Nadat ik vrijdag mijn auto heb gewassen kreeg ik een melding over mijn verlichting in mijn dashboard. Het gaag om een melding voor de buitenverkichting. (Oranje/geel met een lampje) Zaterdagavond was het plotseling verdwenen en sinds gister is de melding weer terug. Ik Heb al mijn buitenverlichting gecheckt. En alle buitenverlichting werkt. Wie weet wat het anders kan zijn?

Zie foto
 

Bijlagen

  • 20150805_060625-1.jpg
    20150805_060625-1.jpg
    513.4 KB · Weergaven: 44
Laatst bewerkt door een moderator:
Volkwagen  Polo 1.4 16V Highline  1.4 

http://www.voertuigcontrole.nl/golfV/golfVWaarschuwings-controlelampjes.htm

Hallo Roosje, als je weer een melding op het dashboard ziet loop even om je auto heen, zie je ergens geen lampje branden dan kun je er een tik op geven met je hand help ook wel eens, liever niet met je naadhakken..

het kan zijn dat het lampje net niet goed contact maakt. o_O

Mocht het je vervelen en dagelijks je werk worden ( Lampen tikkertje ) dan zou ik hem wel vervangen als je een beetje handig bent ..
 
Polo  R-line  1.6 TDi powerd by Durban 
Toevallig led erin zitten? Ik heb het sinds zaterdag ook. Lamp werkt, alleen de Canbus weerstand is verrot. Krijg dus ook die melding.
Nee ik heb er geen Led inzitten.


http://www.voertuigcontrole.nl/golfV/golfVWaarschuwings-controlelampjes.htm

Hallo Roosje, als je weer een melding op het dashboard ziet loop even om je auto heen, zie je ergens geen lampje branden dan kun je er een tik op geven met je hand help ook wel eens, liever niet met je naadhakken..

het kan zijn dat het lampje net niet goed contact maakt. o_O

Mocht het je vervelen en dagelijks je werk worden ( Lampen tikkertje ) dan zou ik hem wel vervangen als je een beetje handig bent ..

Hoi,

Bedankt voor het advies. En nee ik zal geen tik op geven met mijn naaldhakken..:mrgreen:
Ik zal het vanmiddag even proberen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volkwagen  Polo 1.4 16V Highline  1.4 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!