verlichting in buitenspiegel werkt niet meer (rechts)

Hoi allemaal,

Sinds enige tijd werkt de richtingaanwijzer welke in de spiegel aan passagierzijde zit niet meer. Nu zou ik dit zelf willen oplossen maar weet niet zo goed waar te beginnen. Hebben jullie hier ervaring mee of tips ?

Moet de gehele spiegel eraf of kan dit gemakkelijk ?

Ik heb een polo 1.0 75 pk bluemotion uit 2015.
 
VW  Polo 6C  1.0 75 pk bluemotion 
Niet gehinderd door enige kennis van zaken ook nog de volgende vraag :
- heeft het knipperlicht in de spiegel een relais ? Zo ja is deze onafhankelijk van de andere knipperlichten, want deze doen het nog wel.
- kan ik deze dan omwisselen om te kijken of het aan het relais ligt
 
VW  Polo 6C  1.0 75 pk bluemotion 
Zelfde probleem hier ook aan de passagierskant toevallig! Zie er bij mij ook vocht in zitten lijkt het wel.
 
Ex: Volkswagen  Polo 6R GTI  & Polo AW 1.0 Highline Business R. Huidig: Mercedes Benz A 200 Limousine 
Gelijk even een vraag van mij over die knipperlichten.
Ik ben opzoek naar zulke knipperlichten maar dan dynamisch zoals een Golf nog wel eens heeft. Bestaan die voor een 6R?
Tot nu toe geen geluk gehad met het zoeken ervan
 
Volkswagen  Polo 6R Highline  1.2 TSI 90pk ~ Instagram @sixrpolow 
Dank voor alle hulp en reacties. Heb besloten het onderdeel te bestellen aangezien ook het glas gebroken was.

Ook ik had er trouwens vocht achter zitten. Mogelijk veroorzaker van defect (en ja door het gebroken glas komt eerder vocht..)
 
VW  Polo 6C  1.0 75 pk bluemotion 
  • Leuk
Waarderingen: noenoe
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!