Verlagen Polo BM

Ik wil mn bluemotion gaan verlagen, maar ik wil niet alleen veren gebruiken. Een schroefset vind ik geen optie. Veel geld voor iets dat ik toch maar 1 keer instel en er vervolgens nooit mee naar kijk.

Op m'n megane had ik een koni str setje, dat uitstekend beviel. Echter, heeft koni nog niets voor de 6r

Zijn er al mensen hier die hun polo verlaagd hebben met veren en schokbrekers (geen schroefset)?
 
Wat is duur? Ik heb nu alleen veren van eibach, wil dat de banden netjes voor en achter binnen de wielkasten vallen ik zag een schroefkit van AP die nog wel betaalbaar is, aangezien koni ook richting die prijs zal gaan voor veren en dempets mochten deze komen voor de 6r.
 
Levert bilstein geen set voor de polo? Voor mijn fabia2 hebben ze een goede set: B12. Veren van eibach + bilstein B8 dempers. Schijnt een heel goede combinatie te zijn. Prijs met montage voor mijn fabia is 800 euro.
 
Ik heb eentje van 350 euro. Van een merk waar heel veel vrienden van mij mee rijden en geen problemen mee hebben.
Waarom zou ik een schroefset onder mijn BM zetten dat op het circuit getest is whahaha.

FotoOCEIXETV-1.jpg
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!