Verlagen Polo 6R

Ik wil mijn 1.4 graag verlagen naar een klein randje tussen de band en de kast. Ik heb een af-fabriek sportonderstel met 17 inch boavista's.

Waar moet ik beginnen, waar moet ik op letten, welke set heb ik nodig? Kan iemand mij verhelderen?
 
Sjakie zei:
Ik wil mijn 1.4 graag verlagen naar een klein randje tussen de band en de kast. Ik heb een af-fabriek sportonderstel met 17 inch boavista's.

Waar moet ik beginnen, waar moet ik op letten, welke set heb ik nodig? Kan iemand mij verhelderen?

:mrgreen: Ja daag....we gaan je niet helpen hoor. ;)

Wat wil je uitgeven das de vraag??
En wil je alleen veren of wil je een schroefset? Op het forum staat een stuk over schroefsetjes.
Prijs kan varieren van 250 euro voor een setje veren tot een complete schroefset van 1500 euro of meer.

Dan heb je de verschillende merken: Eibach, Weitec, KW, etc etc
 
In dat topic staan inderdaad een hele hoop kits beschreven maar daar kom ik nog geen wijs uit. Ik heb nu een sportonderstel en wil daar niets op toegeven, qua rijervaring. Ik wil alleen iets lager liggen. Is er iemand die hier ervaring mee heeft?

Ik zag in het topic van Jeroen dat hij eibach 25/30 heeft, Dat zag er wel mooi uit maar ik heb geen idee welke eigenschappen zoiets heeft...
 
Ik zou gelijk voor een schroefset gaan. Ziet er stukken beter uit! Nu heb je daar veel verschil in. Ik heb een vrij goedkope set, en dat rijdt wel stug... maar ik houd daar wel van. Auto ligt als een kart op de weg.

Met 3cm doe je wel wat, maar nog niet veel. Over een tijdje wil je dan misschien alsnog lager...
 
Soedje zei:
Ik zou gelijk voor een schroefset gaan. Ziet er stukken beter uit! Nu heb je daar veel verschil in. Ik heb een vrij goedkope set, en dat rijdt wel stug... maar ik houd daar wel van. Auto ligt als een kart op de weg.

Met 3cm doe je wel wat, maar nog niet veel. Over een tijdje wil je dan misschien alsnog lager...

:mrgreen: +1 zeker weten...zelf altijd alleen veren gehad maar op de laatste auto was ik er niet tevreden over. Voor mijn gevoel voor nog teveel ruimte ondanks de Eibach veren.



Mijn "oude" A3 cabrio
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!