verlagen 9n3 gti

Ik wil mijn gti iets gaan verlagen.
Ik dacht zelf tussen 30 en de 40mm rondom.

Ik heb me weer eens rot zitten zoeken maar kwam alleen setjes tegen met een
verlaging van ±15 a 20mm, volgens mij is de gti al 15mm lager dan normaal dus heeft
dat weinig nut.

Een schroefset gaat boven mij budget helaas...

Mochten jullie weten waar ze wel te krijgen hoor ik het graag Big Grin
 
Dit is mijn GTI verlaagd met een KW schroefset.

FotoJG4TVFUD-1.jpg


FotoAFTNHBK8-1.jpg


FotoGYNVLVLS-1.jpg
 
Richard zei:
Erg dik hoor!
Hoeveel ben je in totaal gezakt?
Nog wel een beetje mee te rijden?
Ik bedoel niet te stug en niet TE laag?

Ik ben aan de voorkant 5cm gezakt en achter 4cm.
Er is goed mee te rijden.
Het loopt allemaal net niet aan met deze wielen.
Heb er zo ie zo op de snelweg nergens last van met de kuilen die je er soms aantreft.
Met de originele wielen raak ik soms de binnenkant van de wielkasten maar dat komt omdat daar 205 brede banden om liggen.
In de bebouwde kom moet ik alleen uitkijken als de weg erg bol loopt.
Als ik in het midden rij en er ligt een kuiltje in de weg dan raak ik de bodemplaat wel.
Verder met drempels heb ik totaal nergens last van. Kan er gewoon recht overheen.
Verder vind ik het niet te stug.
Ik zit niet te stuiteren in mijn stoel o.i.d.
 
Ik rij ook met een KW schroefset variante 1. Voor kan ie niet lager, want dan loopt t aan. Achter kan ie nog iets zakken, maar dan heb ik ene probleem als ik passagiers meeneem, dus dat laat ik zo.
Vaak op de autosnelweg die niet zo glad is stuitert ie nog wel ns, maar de veerweg aan de voorkant is dan ook minimaal. Voor de rest is de KW set een echte aanrader, maar dat mag ook wel voor die centen.
 
Ik vond persoonlijk mn schroefset (had een Weitec Hicon GT, is gewoon KW variante 1 met een ander merkje erop) een stuk minder stuiterig dan het originele onderstel.

Uiteraard wel minder veerweg, dus op lange hobbels is hij wel harder, maar de korte bobbeltjes filterde hij beter weg dan t sportonderstel :)
 
Mark zei:
Ik vond persoonlijk mn schroefset (had een Weitec Hicon GT, is gewoon KW variante 1 met een ander merkje erop) een stuk minder stuiterig dan het originele onderstel.

Uiteraard wel minder veerweg, dus op lange hobbels is hij wel harder, maar de korte bobbeltjes filterde hij beter weg dan t sportonderstel :)

Het hobbelen ken ik ook wel ja, maar dit is niet overal. Zelf heb ik het op sommige stukken op de snelweg ( vooral wanneer er langzamer gereden wordt dan toegestaan denk aan 90 bij 120 )
 
Inderdaad, komt ook omdat de Polo op zn kont vervelend licht is. Ik heb nog t zware blok voorin, dus die drukt nog n beetje door ;) Heb ondertussen ook maar n reservewiel achterin, scheelt toch ook nog behoorlijk..
 
Niick zei:
John,

Ik zag dat jij een schroefset hebt, met bbs replica's toch? 205/45/17? en wat is de et waarde? en gebruik je spacers ?

Nick.

Ik heb een KW Innox Var.1 schroefset met die bbs replica's en 195/40/17.
ET-waarde is 35 en ze zijn 7,5J breed.
En zonder spacers.
Het loopt ook nergens aan. ;)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!