(VERKOCHT) Eibach Pro Kit verlagingsveren Polo AW (GTI)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Best leden,

Ik heb Eibach Pro Kit verlagingsveren te koop. De veren komen onder een Polo AW GTI vandaan. Ik heb ze zelf overgekocht van iemand van het forum, maar heb uiteindelijk de Sportline variant nieuw besteld. Ze zijn ongeveer 3 maandjes gebruikt. Ik heb de bon er bij.

De specs van de veren kan je hier vinden : https://www.eibach-shop.com/nl/detail/index/sArticle/598959

Mocht je interesse hebben, stuur mij dan even een PM. Dat praten we over de prijs!

Groet! ;)
 
instagram: @rline_polo_ || Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 115pk DSG-7 
Best leden,

Ik heb Eibach Pro Kit verlagingsveren te koop. De veren komen onder een Polo AW GTI vandaan. Ik heb ze zelf overgekocht van iemand van het forum, maar heb uiteindelijk de Sportline variant nieuw besteld. Ze zijn ongeveer 3 maandjes gebruikt. Ik heb de bon er bij.

De specs van de veren kan je hier vinden : https://www.eibach-shop.com/nl/detail/index/sArticle/598959

Mocht je interesse hebben, stuur mij dan even een PM. Dat praten we over de prijs!

Groet! ;)
Maar jij hebt helemaal geen GTI toch? of zijn bij de Polo AW die veren hetzelfde voor ieder type?
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
Maar jij hebt helemaal geen GTI toch? of zijn bij de Polo AW die veren hetzelfde voor ieder type?

Dat klopt! Ik heb inderdaad geen GTI. Het verschil in de veren zit hem in de aslast voor. Deze ligt bij de 2.0 TSI wat hoger dan bij de 1.0 TSI veren. Zou naar mijn idee niet heel veel uit moeten maken. Lijkt mij alleen dat de verlaging aan de voorkant van een 1.0 TSI dus wat minder zal zijn als dat ze daadwerkelijk onder een GTI zitten die aan de voorkant wat zwaarder weegt dan een 1.0. Dit is dus de reden dat ik toch maar nieuwe heb besteld, die wel voor een 1.0 zijn.
 
instagram: @rline_polo_ || Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 115pk DSG-7 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!