Ventura Polo 6R 105pk - 133pk chip 1.2 TSI

  • Onderwerp starter Verwijderd lid 195
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
V

Verwijderd lid 195

Complete Tuningbox voor de 1.2 TSI motoren.

Voor zowel Vw, Skoda, en Seat. Geen simpele powerbox maar een geavanceerde ECU, zie Ventura site voor meer info.

Het verschil is ongelooflijk, de motor word veel sterker en zuiniger. 105pk > 133pk RON95, 105pk > 140pk RON98

Deze Ecu kostte 485 euro, nu voor maar €250,-

De prijs is vast, niet bellen of mailen voor een 'betere' prijs. Montage mogelijk.

Reden voor verkoop?
Ik ga bij Nik van NM Parts mijn uitlaatsysteem onder handen laten nemen, zodoende wil ik een chip op maat.

Nog niet overtuigd?
Kom bij serieuse interesse gerust eens een proefritje maken, ik woon in de buurt van 's Hertogenbosch.

MVG JeroenMPC
0653446375
 
Laatst bewerkt door een moderator:
[MOD vraag] Nog steeds te koop, JeroenMPC? Als je niet reageert voor woensdag 28 augustus, zal ik dit topic sluiten en archiveren ivm 60+ dagen inactiviteit (zie reglement).
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!