Velgen

het waren spaakvelgen maar ze zijn al verkocht. Ik was vooral benieuwd wat er zoal kan.
Waarschijnlijk ga ik voor BBS le mans of gti chroom. Beide 17'' met 205/40 eronder voor de zomer en dan zet ik winterbanden op mijn BM-velgen
 
plannen zijn weer anders. Kan waarschijnlijk een setje Audi ambitions kopen voor weinig. Deze vind ik ook wel gaaf. Of ze op de polo komen weet ik bijna wel zeker. Alleen nog even een bandekeuze maken aangezien het om 6J 17'' gaat. Volgens mij past daar 195/40 wel om.
 
klopt

et is 48 dus met 15 mm steekadapters zou dat gelijk zijn aan normaal met et 33

toch :roll:

hoe zit het eigenlijk met de normale bouten. Gaat dat passen met een adapter van 15mm qua diepte van het gat of moet ik kortere bouten hebben om de velg vast te zetten?
 
Voor 16" is de beste band (205)(195)-45-16 dat is 0,8% afwijking

bij 205-55-16 heb je een teller afwijking van 8% ofwel teller: 90 werkelijk 97, teller: 120 werkelijk 129. En je band is fors hoger, zou dus best kunnen dat ze aanlopen maar dat hangt ook van et waardes af, maar daar ben ik niet exact in thuis.

Uitrekenen van snelheids verschillen en bandhoogtes: klik!

Overzicht banden polo: klik!
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!