velgen passen niet! is dit een oplossing?

Geachte iedereen,

Via marktplaats heb ik 4 velgen + winterbanden op de kop getikt.
Echter deze velgen passen niet kom ik nu achter! De steek maat is 65 mm en bij mijn orginele velgen 60 mm dus ja..... (Polo 6R)

Is het een oplossing om de winterbanden op de orginele velgen te plaatsen?
Dus winterbanden van de velgen af, zomerbanden van de orginele velgen af en winterbanden daarop. Of verziek ik dan me hele velg met zoveel wisselen (uiteraard na de winter moeten er weer zomerbanden op).

Wacht jullie reacties af!
 
Steekmaat 65 mm??? 60 mm??? Dat kan niet.

Polo heeft 5 x 100. Enne je kunt je winterbanden om laten leggen. Een goede bandenboer doet dat zonder schade. Maar ja dat kost geld.
 
ik zou opzoek gaan naar een setje velgen die passen.
ik heb al een paar keer mijn banden om laten slaan.
de prijzen waarmee ik te maken gehad heb waren rond de 40-60 euro.
en dat elk najaar en voorjaar, heb je een ander setje erzo uit.
en zoals FlashredBM al zegt, banden houden er niet zo van om zovaak verwisseld te worden.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!