Velgen onder Polo 9n photoshop gevraagd

Shibybob

Bekend lid
554
119
62
Zou iemand die thuis is met Photoshop voor mij een paar dingen willen maken onder mijn auto?

De auto waar het onder zou moeten komen..
img1326wf.jpg


En de velgen waar het om gaat, de een is Hyper Silver en de ander Antraciet:
img1270i.png

t2ec16jhjhie9nysd6d7bq6.jpg



Misschien is het tevens ook mogelijk om de auto grijs te maken, dan heb ik al en redelijke indruk hoe het uit komt te zien als de 9N omlaag gaat.
img1269uy.jpg




Alvast heel erg bedankt voor de moeite!!! Big Grin
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 
Als je een platte side shot van je auto kunt leveren, zoals die zwarte (die is van Wildcard overigens), dan is het shoppen een stuk makkelijker ;)

Verdorie ja!! Heb gekeken in zijn garage, het zijn velgen van een Golf GTI 35 editie!?
Dit wist ik niet, maar neemt niet weg dat ik ze graaaaaag onder mijn auto wil steken Big Grin
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 
DeeOow super bedankt!!
Ik ben super blij met het resultaat, heb nou een hele goede indruk van hoe het gaat worden!!

Wat vinden jullie van het resultaat?!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 
Graag gedaan.
ik vind het mooie velgen,
is alleen moeilijk in te schatten hoe groot ze zullen zijn onder je auto.
Is een gok spelletje met fotoshop voor de maat,
maar de helft van je band nu is hij groter,
dus bandjes worden lekker plat.
onder de 6r lijken ze wel veel groter.
misschien wel 18inch en dat past niet best onder 9n.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
Klopt, het wordt sowieso 205/40/17
Dat ze nou de helft van de band groter worden klopt exact, dit had ik al gezien door een 17" band ernaast te zetten.
Had al gezien dat 18" onder een 9N niet zo best zou passen, en wil graag ook nog iets van comfort hebben ;)

Nogmaals bedankt!!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!