Velgen mat zwart maken

Mocht je je velgen een andere kleur willen maken zou ik toch voor hoog glans gaan. Dit sluit mooi aan bij je dak!
Dit is makkelijk te doen met Plasti Dip en daarna een laagje of twee "Glossifier" (als ik het goed schrijf) eroverheen.
 
Volkswagen  Polo AW  GTI | 275pk, 450nm 
Je kan (als je het zo doet) altijd even Plasti Dip erop spuiten kijken hoe het staat. Zelfde geld voor glossifier.

Makkelijke van Plasti dip is dat je het zo eraf haalt :)!
 
Volkswagen  Polo AW  GTI | 275pk, 450nm 
Hmm, op een of andere manier doet jouw auto met zwarte velgen mij denken aan een ds3, mn broer rijdt er zo een.

Komt uiteraard door perspectief en het zal wel aan mij liggen. Het laatste dat je wilt uiteraard is dat je auto op een fransman lijkt :\')
 
Nu heb je mij nieuwsgierig gemaakt.
Post is een foto van je broer dan?

hmm heb geen foto liggen van zn wagen, en woont ook niet echt in de buurt. zal eens kijken of zn ds3 op internet staat.

citroen-ds3-hatchback-benzine-wit-002--67814317-Medium.jpg

zo, daar moest ik aan denken, wss door de velgen en het dak ;p

ver gezocht als ik zo eens terugkijk maar ey, er zijn her en der kleine overeenkomstjes, heeel klein ;p
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!