Veerpootbrug Polo 6n

Hallo mensen,
Ik heb al een veerpootbrug voor onder de motorkap zitten.. waarbij ik het verschil op de weg ook duidelijk bij merk. Het rijd stukken beter..

Binnenkort als mijn loon binnen is wil ik een veerpootbrug voor achter bestellen bij Winparts..
Waarschijnlijk C pillarbar..
Want ik weet niet of ik een andere kan plaatsten ivm. Grote subwoofer.

Alleen mijn vraag is hoe moet ik het aansluiten..
Ik heb eerlijk gezegd geen flauw idee heb heel Google al afgezocht..
Staan wel voorbeelden op dat ze er al inzitten maar zijn niet echt duidelijke .


Kan iemand me tips geven..
 

Bijlagen

  • uploadfromtaptalk1389121723811.jpg
    uploadfromtaptalk1389121723811.jpg
    38.1 KB · Weergaven: 30
cpillar_bar_vw_polo_6n_9499_dk_cpbp6_11_1.jpg


Een iets duidelijkere foto.

Hier kun je goed zien dat de "bar" op de gordelbevestiging vast zit.
 
In mijn opzicht zou dat alleen helpen als je dagelijks op het circuit bent ;)

Een veerpootbrug maakt de auto zeker wel iets stugger maar deze tweede bar zou ik persoonlijk achterwege laten, ik denk niet dat je het verschil zal merken.
 
Nou omdat hij nu anders rijd doordat er alleen voor 1 in zit..
Dat die wielen niet na verloop van tijd uitgelijn moeten worden ofzo.. khad gehoord met 2 veerpootbruggen dat ze gelijk blijven staan tegen over elkaar..
En tis eigenlijk ook voor een circuit bedoeld omdat ik daar binnenkort heen ga..
Zodoende t beste voor mijn autoootjeee
 
Klopt wel inderdaad dat het chassis iets stijver wordt door die 2e bar (je kan niet 2 veerpootbruggen hebben :mrgreen:). Maar als je het echt goed wilt doen op het circuit zou ik eerder kijken naar bredere velgen/banden en een sportonderstel ;) Dat heeft namelijk veel meer invloed op goede wegligging dan zo'n bar ;)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!